Julekonsert og litt jul i heimen…

Hei igjen 🙂

I går kveld var vi så heldige å kunne gå på julekonsert igjen.

Chris Medina, Eirik Næss, Alejandro Fuentes og Lars Støvland.

Vi er også så heldige at vi er nesten naboer med lokalet så det trengs ikke så lange tiden på å komme seg dit 🙂 Og det var bra. Kom plutselig på sånn ved 15 tiden at…Oj, vi skal på konsert kl 19 i kveld…

Gikk tidlig så jeg kunne komme først inn døra og finne plassen jeg må ha 🙂

Ytterst på raden og kort vei til utgang.

Langt fremme. Tredje rad var veldig bra…

Ble litt og vente. Da var det bare å holde fokuset på at utgangen var rett ved siden av og jeg hadde mulighet til å gå ut 🙂

Så kom de opp på scenen og angsten roet seg 🙂

Ligger klipp fra konserten her

Ser at jeg kanskje burde holdt kjeft da bildet ble tatt 😀 Er ikke god på redigering så den tunga greide jeg ikke fjerne.

De slutta jo og synge og da kom angsten tilbake for full kraft…Enten blir jeg sur eller jeg skravler…Kunne jo ikke bli sur her med så mye folk og disse to ved siden av meg…Så da gikk skravla…Aner ikke om hva 😀

Husker jeg spurte om de to andre skulle komme og være med på bilder. Men de drev og rigget ned…Skulle gjerne hatt de med å. De ga meg en “ut av meg sjæl opplevelse” med tromme og gitarsolo 🙂

Også jula her hjemme 🙂

Ønsker deg en riktig god jul 🙂

Ta godt vare på deg selv og dine.

Husk at alt trenger ikke være perfekt.

Sitt ned, trekk pusten, se rundt deg og kjenn på hvor godt du har det 🙂 Sett pris på alt smått som skjer.

Det er ofte de små tingene som skaper de største minnene og gledene. Vi må bare ta oss tid til å se dem.

Jeg er glad du finnes og sender deg gode tanker.

Klem fra meg <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg