Julegaver og MR.

Hei 🙂

Fikk hjelp fra support for å få logget inn her. Stakkar, hun har sendt flere mailer med hjelp. Men de havnet i søppelpost og jeg så dem ikke. Synes jeg fikk veldig god service da jeg fikk sms med hjelp 🙂 Så tusen takk.

I dag har vi hatt en lang dag i Kongsberg. Skulle ta MR av hodet kl 13, da måtte vi ta bussen 750 var hjemme 1545. Fikk kjøpt noen julegaver og er fornøyd med det 🙂 Så tok vi taxi til helsehuset. Var usikker på hvor det lå så fant ut at det var best å bli kjørt til døra 🙂

Jeg husker jeg så Lothepus fortalte på tv om at han fikk stråling. Han viste frem hvordan de gjorde det og at han fikk en maske over ansiktet. Husker jeg tenkte at det ser skummelt ut. Ligge fast i den maska. Huff, håper jeg aldri må det…

Joda…Da jeg kom inn til mannen så fikk jeg beskjed om å legge hodet og nakken i en grop i benken. Det gikk greit. Så snudde jeg meg og så at han sto der med nesten maken maske som jeg husket fra tv 😀 Kjente jeg pustet litt tyngre da ja. I det han kneppet den på plass så lukket jeg øynene. Kikket opp ett øyeblikk fordi jeg skvatt da jeg ble kjørt bakover inn i maskinen. Da slo hjertet litt fortere å gitt. Det er ikke store plassen inne trommelen 😀 Lukket øynene igjen og konstentrerte meg om radioen. Det skulle ta 10 min. De spilte Home for christmas og da kom jeg på at en sang er 3-4 min….Kommer det en sang til så har det jammen meg gått 7-8 min allerede tenkte jeg. Og da ble det ikke så skummelt med bråket i maskinen og de 10 min var over nesten med en gang 😀

Svaret får jeg om ca 5 dager….Tenk om de sier det var helt tomt 😀 Sånn som jeg har beskrevet hjernen min i tidligere innlegg så er det ett forferdelig rot oppi der. Tanker ligger slengt rundt og skuffene de skulle vært lagt i står åpne og fulle av tanker som skulle vært kastet 🙂

Jaja, det blir spennende og høre hva de ser 🙂

Tok noen bilder fra bussen da vi suste forbi. Var så fint, men ble ikke så bra på bildene.

  Efteløt brua. 

Må ha med ett bilde av Pia i dag å 🙂 Hun skulle bare se hva som var på toppen av ett skap. Måtte jo hoppe opp på døra da. Men den sto ikke i ro så hun rakk ikke fram 😀

Håper du har hatt en fin dag og venter på jula 🙂 Ta vare på deg selv og ikke bruk for mye tid på å ordne. Ta deg tid til å glede deg over dagene. Se de små tingene.

Klemmer fra Hanne <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg