Julegavehandel i Kongsberg…

Hei igjen 🙂

Håper du har hatt en fin uke.

Har hatt så lyst på bilde av fugler i farta. Det er ikke lett 🙂 Disse her fløy så fint rett over meg. Men de fløy så fort a gitt. Da jeg endelig fikk rotet frem mobilen og trykket frem kamera så var de ikke så nær lenger. Kan se det er fugler, så da går det bra 😀

Var i Kongsberg i dag. Julegavehandling. Blir litt skremt av meg selv 🙂 Jeg liker ikke butikker, og i hvertfall ikke kjøpe gaver. Finner aldri noe fordi jeg er sur fra starten 🙂 Bruker bli hurtighandling midt i Desember. Aller helst i sofaen på internett.

Men i dag var det jammen meg moro å gå og handle. Fikk kjøpt det jeg skulle og en del jeg ikke skulle. Er så og si ferdig med julegavene….og det er fortsatt 1 dag igjen til Desember 😀

Skummelt

Måtte pause litt på Fattigmann. En bolle og cola zero. Koselig betjening og god mat. Fint sted og sette seg ned litt 🙂

Plakat på bussen 🙂

Venter på jula både i Hvittingfoss og Kongsberg 🙂

Iskunst på søppelstativet.

Ønsker deg en god helg og fredelig 1. advent 🙂

Ta vare på deg selv og de rundt deg. Ikke si eller gjør noe du vil angre på resten av livet. Husk at små ord og gjerninger kan få store konsekvenser både for deg og andre 🙂

Klemmer fra Hanne <3

I dag er jeg takknemlig for….

Gruppe på facebook. Viktig å tenke gjennom hva dagen vår gir oss og være takknemlig for de små tingene 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg