Jula og 2020 blir til 2021…

Hei igjen 🙂

Dette året har gått forferdelig fort.

Kan være fordi det har vært ett perfekt år for meg med sosial angst 🙂

Ingen dårlig samvittighet fordi jeg ikke har vært steder jeg skulle vært. For at det har vært “lov” å bare være hjemme.

For meg, og sikkert mange andre har 2020 vært det beste. Foruten utryggheten ved at jeg og mine kan bli smittet da, må bare tenke litt mer på å ikke utsette seg for andre mennesker 🙂

Tenker på alle har slitt med å ikke få være sosiale i år, men takker samtidig for at jeg fikk 2020 til å slappe litt av 🙂

Så til juledagene som er over.

Takknemlig for at alle ungene fikk vært her <3

I år ble det ikke satt ut så mye nisser og pynt. Ingen smånisser innimellom og overalt 🙂

Ungene pyntet treet, og da er det jul for meg.

Tror alle koste seg med julemiddagen.

Noe for alle 🙂

Ribbe, medisterkaker, innmatpølse, julepølse, pinnekjøtt og 2 veganske, julesteik og ribbe.

Og alt tilbehør.

Pia lå i “solariumet” sitt og passet på at alle spiste godt 🙂

Hun fant den plassen i fjor vinter og husket den igjen i år. Når hun har vært ute og blitt kald så er det rett opp der. Henger over kanten med hodet og ene forlabben ned mot lampa. Etter en stund snur hun seg og den andre labben blir varmet 🙂

Hun fikk julegave av jentene, ei leke mus og en pose snop.

Men denne esken var det beste 😀 Og at menneskene bærer henne rundt i den da.

Jeg hadde noen lange stjerneskudd som jeg har hatt i mange år.

De fant vi frem og feiret litt nyttårsaften 🙂

Også var vi så heldige at det vi våknet til snø en dag…og den var kram 🙂

Alle 6 var ute lenge og koste seg.

Snømenn, lykter, aking og litt krig 🙂

Så var jula over og alle har reist hjem til sitt. Jentene i går tidlig og gutta i dag 🙂

Jeg er verdens heldigste mormor og mamma <3

Har lagd juledekorasjon i flere år nå. Sånn ble årets 🙂

Ønsker deg og dine ett riktig godt nytt år og håper du får det året du ønsker deg.

At du som sliter med angst greier gjøre noe av det du er redd for. Kanskje sette deg ett mål om å gjøre en ting hver mnd 🙂

At du som er deprimert greier en dag i mnd der du tenker på noe lyst og fint. Noe som gir deg så mye glede at depresjonen må vike litt tilbake.

Tenk at det er 12 dager i løpet av året 🙂

Kanskje du merker at du får det til og at det blir flere gode dager <3

Ønsker deg alt godt.

Klemmer fra Hanne <3

 

 

2 kommentarer
    1. Jeg har også hatt et flott år egentlig. Alle sier det har vært fælt, og i begynnelsen synes jeg det var grusomt. Men alt i alt, har jeg hatt et flott år. Godt nytt år! 🙂

      1. Det er så godt å høre at året har vært godt 🙂 Takk for det, blir glad av å høre det.
        Riktig godt nytt år til deg å dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg