Jeej, fikk se ei and dykke…

Hei hei 🙂

Håper du har en fin dag 🙂

Ole (sambo) og jeg gikk en liten tur…uten katten 😀

Det er så fint nå når det blir grønt og lyst overalt. Men så var det det med å huske ta astmamedisin før jeg går da, det er ikke lett 🙂 Kommer på det sånn ca halvveis fordi lufta ikke vil helt ned i lungene…Har jeg med meg medisin så jeg kan ta den da…Neida 😀 Den ligger hjemme. I sommer må den ligge på stuebordet så jeg ser den hele tiden…da er det nesten helt sikkert at jeg husker å ta før jeg går 😀

Jaja…

blir ikke så tett at jeg slutter puste, så da går det bra 😀

Nå når jeg er kommet hjem og sitter ned knitrer det så fint når jeg puster 🙂

Endelig fikk jeg se ei and 🙂 Har sett de før å, men de flyr som regel bort når de hører vi kommer på grusen. Denne her fortsatte dykke og brøy seg ikke noe om at vi gikk nærmere og pratet 🙂 Ligger en filmsnutt her. 

Noen ganger gir naturen kjærlighet tilbake til oss 

Det er så koselig og gir en varm og god følelse å se hjerter i naturen. Plutselig bare er de der. Neste gang jeg går på samme stedet så ser jeg de ikke. I dag fikk jeg to hjerter 🙂

Nå her det sluttet knitre når jeg puster og jeg kjenner jeg har lyst på yoghurt 🙂

Så da sier jeg takk for turen og ønsker deg en fortsatt fin kveld 🙂

Husk å samle gode minner.

Klemmer fra Hanne <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg