Handling, besøk og bakedag…

Hei igjen 🙂

Helga har vært fin. Først kom ene sønnen så den andre 🙂 Den tredje bor her så han var her allerede 😀

Vi skulle koke smultringer og steke krumkaker, også ville yngste bake croissanter.

Måtte på butikken og handle inn alt som skulle brukes til baking og ekstra pga besøk. Vi er enkle i kosten her så i kjøleskapet har vi gulost og magerost. Også står det en brunost der, men det spiser vi nesten aldri 🙂 Andre folk er kanskje litt mer avansert i pålegget sitt.

Det ser helt forferdelig ut når vi går fra butikken…Stakkars mann 😀 Han bærer seg nesten i hjel, mens jeg går med mobilen og tar bilder 😀 Bare så det er sagt så sier jeg alltid at jeg kan hjelpe til med å bære. Men får ikke lov. Han må ha likevekt…Det samme med sønnen. Han å bære det han kan, mens jeg bære den tunge mobilen 😀

Jaja, de vil det selv så egentlig er det ikke synd på dem 😀

Dette ble baksten i dag. Litt over 200 smultringer. Har ikke telt krumkakene, men det ble en del. Også croissantene. Nå har han bakt de i flere helger og ikke vært fornøyd. Men endelig i dag så var de sånn han ville og han ble veldig glad 😀

Jeg er som vanlig hver jul missfornøyd med både smultringer og krumkaker. Smultringene er for tørre og krumkakene for tykke…

Samme hvert år 🙂

Nå er jeg ikke noe glad i noen av dem så det kan jo hende det er årsaken til at jeg alltid er missfornøyd 🙂 Er heldigvis bare en gang i året jeg trenger bry meg om det 😀

De andre får spise siden de alltid liker dem.

Ønsker deg en fortsatt fin advent og en god ny uke. Ta vare på deg selv og de rundt deg.

Klemmer fra meg <3

Hvis du har lyst og har en glede du er takknemlig for så kan du jo ta deg en tur inn på “I dag er jeg takknemlig for” på facebook. Meld deg inn og fortell gjerne oss andre om det så gleder du andre også 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg