Godt vær før regnet som er meldt…

Hei igjen 🙂

God Søndag.

Dagen har vært god. Jeg hadde lyst til å gå tur ett annet sted enn til brygga i dag. Vi skulle egentlig ikke ta med Pia, men så syntes jeg synd på henne. Også fikk hun bli med 🙂

Det ble ikke så lange turen. Rett bortafor svingen der fremme. Da ble det skummelt med biler og ett aller annet inne i skogen som lagde lyder 🙂


Turen gikk forferdelig sakte. Det var mye nye lukter og lyder der i skogen.

Hyssssj, stå helt stille…Jeg er sikker på at det er noen som følger etter oss og ser på oss der inne i skogen. Ligger her litt og følger med så kanskje jeg ser den/det 😀

Liker motivet med nytt og gammelt, hardt og mykt, grått og farget.

Tror hun kjente bittelitt på friheten her 🙂 Hun gikk langt der nede og snuste rundt mens vi gikk oppe på veien…5 meter bånd var langt nok da 🙂

Fant ikke 3 nøtter. Tviler litt på om 3 oppspiste, tråkka på kongler gjør samme nytte 😀 Jeg har det fint som jeg har det så jeg lot de ligge 😀

Da vi kom hjem var Pia sliten og gikk opp og la seg 🙂

Takk for at du ble med på tur 🙂

Ønsker deg en fortsatt fin Søndag. Lykke til til alle som begynner på skole og jobb igjen i morgen. Ta godt vare på deg selv og de rundt deg 🙂

Klemmer fra Hanne <3

2 kommentarer
      1. Tusen takk 🙂
        Nå regner det her og det er godt. Skal visst gjøre det noen dager. Men det gjør ikke noe 🙂
        Ha en fin ny uke og kos deg med dine 🙂 Klemmer fra meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg