Gleder i bilder og noen ord jeg tenkte på slutten…

Heihei 🙂

God Tirsdag.

Ønsker dagen skal gi deg gode opplevelser.

Klokka er 9 og jeg har allerede vært ute og gjort noe jeg liker veldig godt…Plantet om noen blomster 🙂

Det var en god start på dagen for meg.

Det er så fin pynt hos ett av nabohusene. Sånne har jeg lyst på 🙂

Susi blir så glad hver gang jeg setter meg ut på verandaen.

Kattegress er godt. Begge koser seg med det.

En liten snegle hadde forvillet seg langt opp i nettet. Vet ikke hva den skulle der. Kanskje sjekke ut den knuten 🙂

Jeg la den ned i gresset igjen jeg.

Pia sitter og følger med på hvilken vei tordenen kom fra 🙂

Det buldra godt noen ganger.

Også noen regnværsdråper.

Det kom ikke mye regn her, men det var godt med det lille som kom 🙂

Ha en fin dag i dag og ta til deg alt den gir deg. Samle gode, varme minner i hjertet som du kan ta frem de dagene som er litt kalde og mørke.

Om du ikke orker gå ut, så kan du bare åpne vinduet en liten stund. Titt ut så kanskje du ser noe der rett utenfor som gir deg glede 🙂

Vi har våre egne verdener. Noen trenger den store der det er fullt av mennesker og inntrykk. Andre trenger en liten en der det er bare oss selv og noen få andre vi stoler på.

Alle verdener er like mye verdt og vi må gjøre det vi kan for at vår egen verden blir god og trygg og bo i.

Noen ganger kan den store verden gi oss noe og vi tar en tur inn i den…

Jeg storkoser meg de få dagene jeg tar meg en tur ut av min verden…

Og jeg kjenner på hvor utrolig godt det er å komme hjem til min egen verden igjen.

Ha det fint i din verden. Men prøv å gå litt ut i den litt større også. Åpne utgangsdøra og ta skrittet uten for, så kan du snu og gå tilbake og lukke døra igjen.

Vær stolt av deg selv for at du tok det skrittet 🙂

Jeg vet hvor vanskelig det er og er kjempestolt av deg for at du gjorde det <3

Klem fra Hanne <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg