Gleder fra naturen og meg selv…

Hei igjen 🙂

Det er ikke så mye å skrive om, men noen fine motiver har det dukket opp de siste dagene 🙂

Vet jeg ønsket meg regn for en stund siden, men nå synes jeg det kunne blitt noen varme soldager igjen.

Blomstene vil ikke blomstre ordentlig når det er så kaldt.

Å sitte ute om kvelden og høre regndråpene som drypper gir en god fred i kroppen.

Fikk besøk på verandaen av denne fine her også 🙂

Oppdaget plutselig hånda mi en dag og syntes den var så fin 🙂

Tenk på hvor mye den har gjort og hjulpet meg med i løpet av de 57 årene vi har vært til.

Så mye sint jeg har vært på den…

fordi den har

mistet ting den har holdt i så det har knust,

verket og vært vond,

for tykke og korte fingre,

vært så tørr at huden har sprukket og blødd,

fordi

neglene bare har sprekt og knekt så fort det har blitt litt lengde på dem,

neglebåndene har revet seg opp og vært vonde…

Men akkurat denne dagen fikk jeg se hvor fin den egentlig er og hvor glad jeg er for at jeg har den 🙂

Måtte ta bilder så jeg skal huske det minne og ta det frem de dagene jeg kjenner jeg er ekstra misfornøyd.

Med meg selv, hvem jeg er og hva jeg gjør.

Margeritter er fine sommergleder.

Susi fikk det for seg at hun måtte klatre i levegg og nett.

Det var ikke lett 🙂

Koste meg ute og malte bakgrunn på lerret.

Syntes det ble fint med bilder og klistremerker på.

Og tilslutt noen små gleder.

Ønsker deg en fortsatt god uke.

Ta godt vare på deg selv og legg merke til små oppdagelser som plutselig er der.

Både de som er i omgivelsene rundt deg og de som er deg 🙂

Klem fra meg <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg