Glede og god energi….

Hei igjen 🙂

Hvordan har uka di vært?

Min har vært akkurat som den bruker, og det er bra 🙂

Eller…jeg har gått mer turer i det siste og det har vært veldig bra 🙂 Vondt i ene kneet men det har gått greit. Samboer mener jeg skal sitte i ro og la det hvile. Sitter mye hele dagen så tenker den ene korte rolige turen ikke kommer til å gjøre så mye mer skade 🙂

Godt både for katta og oss å komme oss litt ut og gå 🙂

Det første jeg så var gledesfargen min som lå der blant stenene og lyste så fint 🙂

Så møtte vi en mann som jeg fikk en hyggelig prat med 🙂

Også da jeg snudde meg fikk jeg en hjertelig hilsen på ett tre litt lenger borte 🙂

Denne turen var det meningen jeg skulle være med å gå 🙂

Bjørka er absolutt det fineste treet, både sommer og vinter.

Pia tester isen 🙂

Glad jeg ble med på tur 🙂

Fikk veldig mye god glede og energi 🙂

Ønsker deg en fortsatt fin Lørdag.

Klemmer fra meg <3

2 kommentarer
    1. Det var nok meninga du skulle ut på denne turen ja😊 Masse flotte bilder du har tatt😚
      Pus koser seg ser jeg. Og så artig med hjertet på treet da😃

      1. Det tror jeg å 😀 Tusen takk. Hun storkoser seg, opp og ned trær. Greier ikke legge ut videoene jeg filmer her så de ligger på facebook siden min 🙂 Jeg finner ofte hjerter når vi går tur. Koselig med sånn kjærligehet 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg