Gjort noe jeg har hatt lyst til i hele sommer…

Heihei 🙂

Stor glede og stormende jubel…

Neida, ikke så gæli…men jeg har greid noe jeg har hatt lyst til i hele sommer 😀

Gått tur…

Nesten uten smerter.

Ryddet i noen skuffer i går og fant en blå teip som jeg kjøpte for mange år siden. Den var fin å feste bandasje etter operasjon. Da jeg hadde lagt meg tenkte jeg på at det går jo an å teipe skader nå…moderne tider vettu. Søkte på youtube og fant noen videoer som viste hvor og hvordan teipen skal sitte.

Så da jeg sto opp satte jeg i gang. Teipet i vei. Forsto ikke hvordan jeg skulle greie kjenne 90, 50 og 25 % strekk. Men, men 🙂

Fikk da satt på 3-4 remser der jeg trodde de skulle sitte. Da var kneet klart til å testes om det godtok behandlingen 😀 Det gjorde det vettu. Var litt vondt i blant, men ikke sånn som før.

Da var det klart for å teste enda mer. Jeg spurte om sambon ville være med å gå en tur, og det ville han. Så da gikk vi til brygga, langs Lågen, om Best, innom apoteket og kjøpte mer teip og hjem igjen 🙂

Kneet prøvde seg, men måtte gi seg.

Lykke 🙂

Håper det holder noen turer til rundt der også skal jeg prøve om Haugen igjen. Klarer jeg det så har ett sommerønske gått i oppfyllelse 🙂

Vi stoppet på Best og spiste en is. Det satt noen ved alle bordene og denne lille her gikk fra bord til bord og studerte oss som satt der. Alle spiste bare is. Men da den kom til siste bordet og fikk studert litt han som satt der og hva han spiste. Så hoppet den opp på bordet og satte seg rett foran mannen…Han spiste ordentlig mat…Burger/pølse 😀

Jeg syntes litt synd på den for mannen spiste alt selv og gikk uten å dele en liten smule en gang.

Veldig fornøyd med turen 🙂

Teipe igjen i morgen og ta en ny tur.

Håper dagen din har vært god å 🙂

Ønsker deg en fredelig natt og en god dag i morgen.

Klem fra meg <3

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg