Fugl og butikktur…

Heihei 🙂

Hvordan har du det, håper du har en fin advent 🙂

Disse små kommer og setter seg på viduet og kikker inn. Får like dårlig samvittighet i år som før for at de må være ute i kulda og bare se på den gode varmen mi ovnene her inne 😀

Brødbit er godt. Henter mat på andre siden av huset også setter de seg i syrina og spiser. Trygt der inne blant greinene. Hauk og katter sliter med å få tak i dem 🙂

Så måtte vi på butikken en tur. Har brukt noen dager på å psyke meg opp.

Det er forferdelig vanskelig å gå ut nå.

Men nå var det nesten tomt i fryseren så vi måtte handle. Sambo`n sa han kunne gå alene, men jeg synes det er litt slemt. Skal jo spise maten jeg å 🙂

Vi er blitt veldig glad i trillebagen vi fikk i julegave av mora mi. Det er plass til veldig mye i den, og den var lett å trille i snø.

Det er litt jul ute her å 🙂 Koselig med lysene.

Sånn, dette var ett lite livstegn 🙂

Blir ikke så mange bilder eller noe å skrive om når man ikke er ute. Bare 5 mnd igjen nå så våkner jeg nok til igjen, hvis ikke våren kommer før.

Ønsker deg en fredelig natt og god helg 🙂

Klemmer fra meg <3

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg