Friskt og godt ute kl 5…

Heihei 🙂

Håper du har sovet godt i natt.

Jeg har hatt en god natt, selv om jeg ikke har sovet 🙂 Det er noe med natta, da finner jeg roen uten å legge meg. Liker å se det bli mørkt for så å bli lyst igjen 🙂 Det å vite at resten av verden…nesten…står stille.

Trekke for gardinene, skru av lyset og være helt alene…med en film, ei bok, musikk…eller bare ha det helt stille.

Det gir ro i sjelen 🙂

Klokka 5 sto Pia opp og ville ut. Under Tujaen er hun usynlig…tror jeg hun tenker. Ingen fugler og ekorn ser henne der 😀



Peon er så fin nå.

Fine dråper som pynt.

Og ei humle koste seg.

Ønsker deg en riktig god Fredag 🙂

Ta godt vare på deg selv og husk å ta deg tid til å puste.

Klem fra Hanne <3

 

1 kommentar
    1. Jeg sover med gardiner åpen for å slippe inn lyset. Jeg er mørkredd:)
      Ellers har du masse fine bilder her og Pia…hun er så søt🥰
      Ha en fin dag til deg:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg