Forstår ingenting….

Hei.

Nå fikk jeg litt sjokk. Alt er jo nytt her jo…..PANIKK 😮 Forandringer er ikke bra, kjenner jeg blir sint når jeg må sette meg inn i alt det nye. Så mye å trykke på. I mitt hode så er det helt unødvendig. Det gamle systemet her inne. Trenger en gammel hobbyblogger alt dette “tullet” her.

Sånn, da har jeg fått ut sånn halvveis frustrasjonen over å se dette nye opplegget for å få skrevet ett innlegg 😀

Legger det ut hvis jeg finner ut hvordan jeg gjør det. Også håper jeg jeg greier slette det igjen hvis jeg ikke liker det jeg får opp 🙂

Hvor finner jeg de jeg følger sine innlegg? Før sto de på siden når jeg logget på.

Hvordan får jeg bildene til å legge seg midt over teksten?

Må nok se om det finnes noe å lese her så jeg lærer hvordan det funker 🙂

Ha en fortsatt fin kveld 🙂

Klemmer fra meg <3

6 kommentarer
    1. Mye å sette seg inn i ja ..men du har jo fått til et fint innlegg her 🙂 Mange av tinga skjønner man underveis når man prøver seg frem.. De andre bloggerne som har kommet over på det nye systemet finner du på forsiden av blogg.no..der jeg fant ditt innlegg nå.. Ha en fin kveld <3

      1. Takk, forsto mer når sønnen leste og forklarte 🙂 Ja så innleggene ligger på blogg.no. Har ikke vært så mye der. Så nå bli kjent der ute å 🙂

      1. Jeg har jo fått svar fra support. Det hadde lagt seg i søppelpost. Veldig god service, hun sendte hjelpen på sms i stedet. Unga er gode å ha når det kommer til ny teknologi 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg