Føler meg stolt i kveld….Tur til Ahus.

Hallo igjen 🙂

Håper du har fine vårdager. Her er det veldig fint om dagen. Masse snø igjen, men det minker litt for her dag 🙂

Yngste og eldste sønnen og jeg har vært på tur til Lørenskog i dag. Jeg kjørte hjemmefra og til Oslo. Der kom eldste sønnen på og tok over kjøringa 🙂

Godt å sette seg i baksete og slippe konsentrere seg så ille…Morsommere å ta bilder enn å kjøre 🙂 Det er fint der ute på vannet. Ønsker meg en båt. Skulle gjerne bodd i en sånn. Sovne og våkne til måkeskrik og bølgeskvulp 🙂

 

Vært på Ahus, sykebesøk…Har ikke vært der etter det ble nytt…Veldig fint sykehus, både ute og inne. Men kunsten forstår jeg meg ikke helt på 🙂 Samme med kunsten på Rikshospitalet, forsto meg ikke på den heller. Men den fikk meg jo til å smile og lure, så da kanskje den gjorde det det var ment at den skulle 😀

Jeg er stolt av er mora mi. Skjedd litt den siste tiden. Men hun er like blid og står på <3 Og jeg er stolt av søstra mi som har mått stå i det alene.

Stolt av meg selv som kjørte hele veien til Oslo. Jeg kjørte en liten tur i fjor sommer, så en tur til Kongsberg forrige uke. Og til Oslo nå…Syns det er godt gjort jeg da 🙂 Til å være meg som egentlig absolutt ikke liker sitte i noe som helst kjøretøy…Alle lyder og humper er skumle…Også stoler jeg ikke på alle andre som er ute å kjører. Skulle helst ha vært alene på veien 😀

Stolt av sønnen å som kjører like lite som meg. Men han kjører gjennom Oslo`s trange gater som om han gjør det hver dag. Det er folk, biler, busser og trikker overalt. Men han er trygg og sikker i trafikken <3

Kjente igjen da vi kjørte gjennom Oslo at jeg kunne fint blitt godt vant med å bo i byen 🙂 Mange fine store hus, gamle trær. Masse liv og sjel i hver krok…Samme følelsen der i byen som i Bergen by. Det er noe med atmosfæren i lydene og kaoset. Jeg føler meg omfavnet og trygg…Kanskje en dum følelse. Skjer det noe gæli så skjer det vel i en av de store byene 😀

Er stolt over alle ungene mine <3 De går på skole og jobber, får kjempegode tilbakemeldinger og karakterer…De er flinke alle samme, setter seg mål og får det til.

Så i kveld kjenner jeg veldig på at jeg er kjempeheldig som har den familien jeg har <3

Ønsker deg en fortsatt god kveld og en fredelig natt 🙂 Ta vare på deg selv og de rundt deg.

Klemmer fra Hanne <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg