Fire dager siden operasjon og blomst på døra…

Heihei 🙂

Fikk så fin blomst på døra i går 🙂

Ble så glad. Gleder meg til gule påskeliljer vokser opp mellom gåsungene. Det blir fint det.

Gul er favorittfargen min…den gir glede og varme <3

 

I går var det en litt tung dag…psykisk og fysisk.

Ble redd av alle små vondter som som kom og gikk. Magen protesterte på mat. Redd for blodpropp og kjente på alle vondter som var i høyrebenet…Vet ikke hvorfor fokuset var på høyrebenet, men sånn var det 😀

Vondt øverst i ryggen og hofta…hjernen fikk det for seg at det kunne være spredning til lungene og skjelettet…

Gikk med masse energi på å forsikre hjernen om at det ikke var noen fare for blodpropp og at ct og mr ikke viste spredning til lunger og skjelett 🙂

At det skal være så vanskelig for hjernen å forstå…Den sender jo sinnsykt masse varsler til nervesystemet helt unødvendig. Og setter hele kroppen i beredskap.

Kvalm, svimmel, ustø når jeg skulle gå m.m.

Helt unødvendig…

Den har nok brukt natta på å analysere det jeg fortalte den i går, for i dag har den tatt det helt med ro 🙂

Ingen vondter som har kommet og gått har gått inn på den. Nå er den tilbake til å tenke…Jaja, så gjør det litt vondt der ja…det går over, ikke noe å stresse med…:)

Så i dag har jeg slappet godt av…både psykisk og fysisk.

Jeg sover godt om natta og spiser. Magen har tålt maten bedre i dag. Så jeg er fornøyd 🙂

Å den blodfortynnende sprøyta…den er da ikke noe problem…skjønner ikke hva jeg stresset med den for heller 😀

Litt rart at helsepersonell har lov til å gi noen minutters opplæring i å sette sprøyte til ikke utdannede 😀 Klem huden, stikk sprøytespissen helt inn, ikke rett ned og ikke helt flatt, trykk ned, ikke for fort da svir det mer, trekk ut, ikke gnu på stikket….Sånn….da kan kan du reise hjem og gjøre det alene neste gang…Grøss og gru…

4. dagen nå og det er ikke noe problem 😀

Fortsatt forundret og veldig glad for hvor “enkel” kikkhullsoperasjon er og hvor fort man kommer seg etterpå. Jeg har i hvertfall vært veldig heldig og er kjempetakknemlig for at det er som det er 🙂

Dagene har gått med til å ta det helt med ro og høre lydbok. Ikke bestevalget i bok akkurat nå kanskje. Damen fikk kreft og ligger for døden…Det skjedde i dag da, når det er en time igjen av boka 🙂

Det verste var da hun måtte fortelle det til barna sine…Det er nok det verste jeg har gjort noen gang også…

Barna min er hjertet mitt…alle seks…fire barn og to barnebarn <3

Ønsker deg en riktig god natt og en fredelig påske.

Ta godt vare på deg selv og nyt fridagene…håper du får sol og varme.

Klemmer fra Hanne <3

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg