Finvær, trær, vann og en liten flørt på takrenna…

Hei hei 🙂

Måtte ut en tur i dag å 🙂 Sola skinner og det er godt.

Kjenner psyken ikke er helt fornøyd med det 🙂 Den gjør det litt slitsomt fordi den slenger på litt kvalme, svimmelhet og skjelvinger..Men en liten tur går fint. Det er koselig og gå sammen med mann og katt <3

Også hjelper det å ta litt bilder 🙂

Nå kommer snart Samsung med ny mobil og jeg har sååå lyst på den, nå med en gang 😀 Men det må vente en stund til. Kameraet skal visst være kjempebra på den. Er ikke så nøye på alt det andre i den. Kameraet er det viktigste siden jeg bare bruker mobilen når jeg tar bilder 🙂

Også er jeg så glad nå. Yngste sønnen min har drevet og lagd musikk en stund. Håpet han var å greie selge en beat før August, aller helst før han fyller 18.

7. Mars 2020 fyller han 18 år og i går kveld fikk han solgt en beat til en i USA 🙂

Det blir spennende og høre hvordan det blir når han får satt tekst til..

Da vi gikk forbi Spar så var det en som sang så fint. Så den satt der alene og lokket. Plutselig fløy den og satte seg litt lenger bort og da fikk jeg se det satt ei og lyttet til den fine sangen 🙂

Kjærlighet i lufta <3

Takk for turen. Ønsker deg en fortsatt strålende dag 🙂

Ta vare på deg selv og de rundt deg.

Husk du er den beste deg noen kan være <3 Så ikke prøv å være noen andre.

Klemmer fra Hanne <3

I dag er jeg takknemlig for…

Facebookgruppa mi, meld deg gjerne inn 🙂

2 kommentarer
      1. Hei 🙂
        Det er fra Fetsundbrua 🙂 Er veldig fornøyd med det. Tok det med mobil gjennom ruta i fart 😀 Hvis du ikke vet hvor det er så er Fetsund, Fet kommune litt utenfor Lillestrøm 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg