Film og sen tur…

Hei 🙂

Nå er det jammen meg blitt 02.02.2020 kl. 00:00.

Vi gikk sent tur i kveld. Så på Bohemian Rhapsody. Den var veldig bra, men nå får jeg jo ikke Queen sangene ut av hodet 😀 De surrer og går der inne hører jeg…

Fikk se naboene som er Kinesere var oppe ennå så gikk innom dem for å høre hvordan familien i Kina har det. Heldigvis er de ikke rammet av viruset. Håper de greier finne medisiner mot det snart og får stoppet spredningen.

Beklager Spar, det var så god lukt i kurvene som sto ute. Måtte bare lukte litt. Tråkket veldig forsiktig på kanten da 😀 Tror det var kattelukt, så det har nok vært andre puser der før meg 🙂

Da takker jeg for dagen og turen og begynner tenke på å legge meg snart….Snart kan bli en stund til ennå, det er merkelig hvor mye man må tenke på det før man gjør det 😀

God natt og sove godt til deg 🙂

Ha en fin dag i morgen.

Klem fra meg <3

I dag er jeg takknemlig for…

Facebookgruppa mi. Meld deg gjerne inn og del dine hverdagsgleder 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg