Ett lite skryteinnlegg…

Heihei

og

god kveld, snart natt 🙂

Håper du har hatt en fin dag i dag 🙂

Så må jeg skryte litt av meg selv 🙂

Det er ikke lett, så kjenner det gjør vondt i kroppen av å tenke på å gjøre det.

Men

har jeg begynt å legge ut ting av og om meg selv så overlever jeg nok dette innlegget å 😀

Denne kjolen bestilte jeg fra wish før sommeren, bare for moro skyld. Tenkte at, eller vet ikke hva jeg tenkte…artig å ha prøvd å bestille klær derfra…kanskje 😀

Kjøper aldri klær og siden det ikke koster nesten noe å bestille fra Kina så gjorde jeg det.

Prøvde den da jeg fikk den og den var en smule liten ja 😀

Fikk hodet gjennom hullet som er for det og sånn halvveis ene armen litt inn i ermet. Var ikke mulig å trekke den over overarmene, så armen pekte rett opp i taket…

Den var bare å legge bort, også glemte jeg den.

Men i natt da vettu, sånn mellom 2 og 3…Da virket plutselig husken min igjen og jeg kom på kjolen. Men ikke hvor jeg hadde lagt den. Så da måtte jeg stå opp og begynne leite..Tilslutt fant jeg den nederst i skapet 🙂

Siden jeg fant den så måtte jeg jo også prøve den, hvis ikke var det jo ikke noe vits i å leite akkurat da midt på natta 😀

Hadde ett  håp om at jeg skulle greie få inn hele armen, og kanskje litt av den andre denne gangen.

Det ble en gledelig overraskelse gitt 😀

Jeg fikk plass til begge armer, pupper og mage 😀 Skjørtet er så vidt at rompa hadde jeg trua på skulle passe.

Er det mulig….joa det er det jo…men jeg merker ikke noe på vekta, og jeg jobber ikke overdrevent hardt med å slanke meg. Så det er en mulighet for at det er alderen 🙂 Kanskje ting jevner seg mer ut når man blir gammel. I tillegg til at jeg er i mer aktivitet og spiser litt sunnere.

Man trenger ikke gjøre så mye for at ting skal skje.

Som jeg har skrevet før

Det er ofte de små tingene som gjør størst forskjell og gir mest mening. Kanskje ikke med en gang, men over tid.

Ikke tenk for stort.

Gjør det du orker, både psykisk og fysisk.

Ikke bry deg om alle innlegg og alt prat om trening og kosthold. Gjør det du kjenner er godt for deg og din kropp. Og vær stolt av det du gjør og oppnår.

Bare du kjenner deg og din kropp fullt og helt.

Og

det du gjør er bra nok <3

Klemmer fra Hanne <3

2 kommentarer
    1. Så fin du er i kjolen, den kler deg. Ja det er de små tingene over tid i hverdagen som gir resultater. Jeg følger deg og blir inspirert til å trene og gå turer☺. Alle monner drar. Ønsker deg en fin søndag. Klem☺

      1. Tusen takk <3
        Også så koselig at du følger med meg og kommenterer så fint 🙂 Det motiverer meg.
        Ha en god Søndag du også. Klemmer 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg