Endelig summer og bzzzer det ute…

Heihei 🙂

Endelig har det begynt å bli liv i de små søte summende og bzzzende ute 🙂

Vet ikke hvorfor, men nå kjenner jeg at grønnfargene ute er enda sterkere og grønnere enn før..

De søte små bzzzer og summer med en enda finere lyd.

Lufta kjennes lettere ut.

Gresset begynner å bli langt, men jeg har ikke lyst til å klippe ennå. Det er så mange fine Løvetann og annet som titter opp også. De skal insektene få kose seg med en stund til 🙂

Vi menneskene overlever litt høyt gress.

De og plantene overlever ikke uten.

Jeg synes disser er så fine 🙂

Usikker på hva denne heter. Jeg kaller den Veps 🙂

I dag har det vært strålende fint vær 🙂

Håper du har hatt det å.

Kos deg videre med Mandagskvelden og nyt kvelden 🙂

Klem fra meg <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg