En stund siden sist….

Heihei 🙂

Hvordan har du det?

Nå er det en stund siden sist jeg var her. Noen ganger er det litt godt å gå i hi og ikke tenke på noe. Bare være uten å bry seg helt om det 🙂 Nå kjennes det ut som dvalen er over for denne gang og jeg lysten til å gjøre noe er på vei tilbake litt etter litt 🙂

Tror det er viktig og høre på kroppen og gjøre som den ønsker i blant.

I dag hadde jeg lyst til å røre litt på meg igjen. For ikke å starte for hardt så jeg går på en smell startet jeg forsiktig med de oransje vektene. 4 øvelser 30 ganger hver. Veldig fornøyd med det 🙂

Koselig med de små vennene som kommer innom ute 🙂

Vi har hatt ett ekorn som har kommet de siste vintrene. Nå har vi hatt to her 🙂 Det er så godt at den ene har fått en venn.

Må jo bli litt glad når vanndråper på gulvet gir kjærlighet 🙂

Nelliken på bordet ute ser litt trist ut. Hadde en i fjor som sto ute i potte hele vinteren. Da våren kom kom også blomsten tilbake og den var så fin i sommer. Så da tester jeg om den andre jeg har også vil stå ute om vinteren. Nå er jo vinteren litt annerledes i år, ikke noe snø. Så er spent på om den lever til våren.

Det er 8. Desember. Tenk så godt. Ute i crocs, kortbukse og t.skjorte og tar bilder i regnvær kl 9 om morran 🙂

Det er ikke verst. Kan ikke klage på været da gitt 😀

Furua gir Pia ly for regnet. Og hun har god oversikt over mus som prøver å komme seg inn på tomta, fuglene som plutselig kan ramle ned fra himmelen og ekornet som kanskje glemmer seg bort og vil opp i furua en tur 😀

Regndråper i håret, ikke snøfnugg.

Takker igjen værgudene for at jeg endelig har fått den vinteren jeg ønsker meg 🙂 Vet de andre som ønsker seg snø og kulde også kommer til å få det. Men akkurat nå gleder jeg meg over at det er som det er akkurat nå 🙂

Sånn ellers så øver jeg meg på å glede meg til noe i fremtiden. Fremtiden er ikke så langt frem, bare til jul. Men det er langt for meg 😀

Gleder meg til barn og barnebarn kommer <3

Det var mest usikkert med de som kommer fra Bergen, de har lengst vei. Men de tester seg før de reiser. Og skal ta nattoget med egen kupe. Og de reiser nesten direkte uten for mye venting mellom tog og busser. Munnbind og sprit…Da går det ikke an å reise tryggere tenker jeg 🙂

Det er lettere for de fra Oslo og Drammen og reise på tider når det ikke er for mye andre mennesker ute og reiser.

Så nå gleder jeg meg veldig til å se dem igjen alle sammen <3

Sånn

Det var litt herfra 🙂

Ønsker deg en god Tirsdag der du er.

Ta godt vare på deg selv…husk å ta deg pauser og gjør noe du har lyst til å gjøre.

Stopp litt opp og la kroppen lade litt ut, tømme seg for alt den samler opp i løpet av dager med mange inntrykk.

Klemmer fra Hanne 🙂

 

4 kommentarer
    1. Hei,
      Hyggelig å høre fra deg, lurte på hvordan det sto til. Så fine bilder av dine små venner☺. Det blir koselig å få alle dine hjem til jul. Jeg har alle mine hjemme nå, og det er godt i mammahjertet ❤. Her er det bra, synes bestandig det blir litt mye til til jul, men det går ganske greit i år.
      Nå er der alt onsdag kveld, kos deg ☺.
      Klem

    2. Man må bare prøve å glede seg over det som er akkurat her og nå 🙂 Og dette med å lytte til kroppen, det er veldig viktig <3

      Ønsker deg en god dag!

    3. Hei, vil bare ønske deg en fortsatt god jul. Håper du har fått hjem alle dine og at dere har det bra ☺🎄.
      Juleklem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg