En Oslotur til, balansering…

Hei hei 🙂

Da var vi på nett igjen vettu. Blir ett savn det når den har vært borte i 2 dager 🙂 Egentlig bare tull for vi har mobildata som vi aldri bruker ellers så det har jo bare stått der og økt. Fortsatt mange giga igjen 🙂

Mandag var vi i Oslo igjen hos Berit.

Balansering etter AuraTransformasjon™.

Sov dårlig om natta og våknet etter noen få timer ristende som ett aspeløv. Skalv noe grusomt innvendig og hadde det absolutt ikke bra. Sto og ventet på bussen og ristet. Kvalm, svimmel og lyden av bilene holdt på å gjøre meg gal. Og for å gjøre det ekstra ille var bussen 15 min forsinket 🙂 Måtte tilslutt ta en beroligende tablett, hvis ikke hadde jeg ikke greid reise.

Skjelvingen ble roligere, men følte meg fortsatt dårlig. Husker ikke så mye av bussturen.

Det er så mange fine bygninger i Oslo.

Til sommeren håper jeg coviden er borte og at kroppen er litt mer på lag med meg. Da skal jeg ha en dag i Oslo. Gå rundt og ta bilder og en tur i Frognerparken.

Da er det sommer 🙂

Det innvendige roet seg ned da vi kom inn til Berit 🙂

Jeg var først inn i dag å siden jeg hadde vært så dårlig. Så satt jeg der med bena på en krakk mens Berit holdt i tærne mine.

Det skjedde ting i kroppen. Vi pratet og noe falt på plass, veien mellom hjerne, hjerte og mage åpnet seg. Jeg ble rolig, men da jeg var ferdig etter 2,5-3 timer frøys jeg noe forferdelig. Tullet meg inn i ett pledd og halvsov mens jeg ventet på sambo`n som satt like lenge som meg 🙂

Vi tok trikken tilbake til bussterminalen.

Jammen meg var ikke trikken forsinket også. Har aldri tenkt på at den kan bli det. Den går jo på skinner. At skinnene er i veien der biler og folk ferden, det har jeg ikke tenkt på 😀

Julemarkedet var på vei opp 🙂

Også satt vi her igjen og ventet på bussen 🙂

Hadde tenkt på gå litt rundt og kikke i butikker. Men alle lyder var så innmari høye og alt gikk så fort rundt meg. Var som å stå nesten rolig mens alt rundt gikk i full fart. Og lydene fylte hele kroppen, helt ut i hårtuppene 🙂

Så da kjøpte vi oss bolle og satt i ro og fred og ventet.

Er ikke verst å vente når man sitter under sånn fin stjernehimmel 🙂

Likte disse og den fine skyggen 🙂

Pyntet tak.

Sov nesten hele veien hjem. Kroppen var rolig og jeg slappet av. Tror jeg sovnet før vi var ute av Oslo og våknet rett før By the way over veien rett før man svinger av motorveien 🙂

Dagen hadde vært lang og det var veldig godt å se Best igjen 🙂

Home sweet home <3

Dagene som har gått siden Mandag har vært fine.

Kjenner irritasjonen/sinnet som har vært gjemt bort langt inne i kroppen ikke er så gjemt bort lenger 🙂 Den har ikke kommet fram, men føler den er på vei.

Siden vi var hos Berit sist så har jeg hatt en veldig tristhet inni meg. Det er blitt borte nå. Kjenner at det som er av glede og smil er ekte. Før føltes det falsk fordi jeg ikke har hatt det bra inni meg på mange mange år.

Å smile ble en “sykdom”. Munnen smilte selv om jeg ikke følte for det. Til og med når jeg lå i senga i mørket tok jeg meg i å smile. Da verket det i kinn og kjever av anstrengelsen det var å late som om alt var bra.

Nå gjør jeg ikke det lenger. Smiler fordi det føles riktig og jeg mener det 🙂

Jeg greier slappe av når jeg lukker øynene og ikke tenker på noe.

Jeg blir ikke sint av å fokusere på pusten min.

Jeg sovner fortsatt uten musikk og beroligende.

Konsentrasjonen er bedre.

I morgen skal vi en tur på Kiwi, da får vi se hvordan jeg har det når jeg kommer hjem 🙂

Vi skal sortere energiene. Sende tilbake det som ikke er vårt til de som skal ha det, også skal vi ta tilbake det som er vårt renset. Det hørtes veldig stressende ut å huske det når jeg føler meg sliten. Da gikk jeg litt i lås og syntes det var helt ille.

Å visualisere er noe jeg ikke alltid får til.

Men etter litt tenking så kom jeg på at jeg ber jo Fadervår flere ganger om dagen, og det er ikke noe stress. Da bør ikke sorteringa være det heller 😀

Bare forklare Fadervår litt å da kanskje 🙂

Bønnen ber jeg før jeg takker for smått og stort jeg selv opplever. Før jeg takker for ting jeg leser om at andre opplever. Før jeg ber om hjelp og trøst til meg og mine, og til andre jeg ser trenger det. Før jeg trekker kort og leser bilder.

Det gir meg trygghet om at ting blir bra. Og at det jeg trekker/leser blir riktig 🙂

Jo, også fikk vi julegave fra mor 🙂

Nå blir det enklere å handle mye. Sambo`n har sekk, men det blir alltid en pose eller 2 utenom.

Jaja, det var det 🙂

Takk for at du kikker innom. Ønsker deg en fredelig natt og en fin dag i morgen 🙂

Klem fra meg <3

3 kommentarer
    1. Du er flink til å ta bilder. Nå er det lenge siden jeg har vært i Oslo, har lyst å ta fn tur dit når jeg ser på bildene 🙂. Interessant lesing, har ikke hørt om dette før. Så fint at du føler deg bedre.
      Ønsker deg en fin helg 🙂

    2. Veldig fint å ta vare på helsa og å finne balansen. Skulle ønske jeg kunne reise til Oslo også for å se på datteren min der og julemarked.
      Jeg ber også hverdag. Avhengig av å snakke med Gud:)
      Ha en fin dag:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg