En liten tur og sol i vann…

Hei igjen 🙂

Det er noe med sol i vann. Det blir mange bilder av det ser jeg 🙂

Men, men…

Sånn blir det når sola lokker med skinnet sitt i vannet 🙂

Når jeg ser på dem så kommer jeg på hvordan jeg tegnet før. Det var fjell som overlappet hverandre i bunnen. Mellom fjellene var sola som en bue med stråler ut fra. Også var det vannet med lang stripe med bølgende solstråler 😀

Vet ikke om det var ett bilde jeg hadde sett en gang. Men jeg tegnet mange sånne motiver. Nå er jeg så heldig at jeg kan se det og ta bilde av det hver kveld hvis jeg vil 🙂


Pia er veldig facinert av vannet. Hun trekker ned dit hver gang vi skal gå tur. Også går hun på brygga og stopper opp i blant og bare ser utover. Lurer veldig på hva hun tenker.

Hun fikk lov til å hoppe fra brygga i kveld 🙂

Lærte at vannet er kaldt og ekkelt og hun brukte lang tid i sola på å vaske og tørke seg 😀

<3

Fikk litt kjærlighet på denne turen å <3

Nå har endelig tulipanene blomster. Det er synd de blomstrer så kort. Også står de bak trær så vi ser dem ikke.

De som kjører og går forbi ser de. Hvis de snur hodet denne veien så kanskje tulipanene kan glede noen av dem 🙂

Det var kveldens tur 🙂

Takk for at du ble med.

Nå skal jeg høre lydbok og ikke gjøre så mye annet. Må huske og henge opp klær før jeg legger meg. Vasket i går men gadd ikke henge opp 🙂

Jeg håper du har hatt en god dag i dag og at du har tatt deg tid til å gjøre noen “har lyst til ting” innimellom alle “må gjøre tingene”. Det er viktig og blande de litt. Ta seg tid til å stoppe opp litt i hverdagen og kikke rundt seg. Samle på gode minner 🙂

Ta godt vare på deg og dine. Smil til noen eller gi noen gode ord. Det skal ikke så mye til for å gjøre dagen til noen bedre 🙂

Husk at små ord og handlinger kan gi størst forandringer.

Klemmer fra Hanne <3

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg