En liten kveldstur med katten…

God kveld 🙂

Litt greit med dårlig samvittighet…Syntes synd på katta som kjeder seg, så da ble det en fint kveldstur på oss 🙂

God temperatur, stille og godt.

Artig når man har lagt fra seg brillene også har litt av dem vært i sola…Når man setter dem på seg og begynner gå så får man litt sjokk fordi man har fått flekkvis dårligere syn 😀 Tar ett bittelite sekund før man kommer på at brillene blir mørke i sola.

Må skryte av middagen jeg lagde i dag å 🙂 Den var så god.

Fløtegratinerte poteter (ferdig pose), stekt firstprice blokk med torsk eller sei. Reker og grønnsaksblanding. Fløtegratinerte poteter på toppen. Også ost til sist…Stekes i ovnen…Og egensådd salat 🙂

Det er kjempegod middag.

Kikket nøye etter….ingen mistenkelige inne på treningsstudioet.

I kveld gikk vi andre veien enn vi pleier. Så nå har det vært vakthold på Kick og kafeen 🙂 Godt noen passer på at alt er trygt her i bygda 😀

Artig at man kan få ruta man har gått frem på kartet…

Hadde jeg bare husket å starte målingen når jeg begynner gå 😀 Tenkte på det da jeg satte på skoa…Gikk ut døra og låste, og borte var det 🙂

Husket det etterhvert. Den svarte tynne streken er det vi gikk før jeg startet appen 🙂 Må jo få med hele turen siden den ikke var så lang.

Fornøyd med antall skritt i dag å. Er egentlig fornøyd med alle skritt jeg greier. Noen ganger er det rundt 500 andre dager over 3000…Ett skritt er jo bedre enn ingen tenker jeg 🙂

Nå er det natta. Kjenner jeg er tidligere oppe nå enn i sommer, godt å være trøtt om kvelden og sovne tidligere.

Sove godt og drømme søtt, ønsker deg en fredelig natt.

Klemmer fra Hanne <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg