En kopp kaffe eller te…

Reklame | Egenreklame.

Hei 🙂

Jeg liker å ta bilder og å dele de med dere 🙂

Så tenkte jeg at jeg kanskje kunne gjøre mer med dem. Derfor har jeg lyst til å prøve selge kopper, men noen av mine ord og tanker skrevet på 🙂

Takknemlig for…sola som titter inn om kvelden og sier god natt.

For noen vil du alltid være en vakker rose <3

 La de gode tingene blande seg med de vonde. De vonde forsvinner ikke, men de blir litt lettere å bære <3

Hvis du føler det treffer deg, eller du kjenner noen som kanskje kunne ha glede av en kopp. Da håper jeg du vil kjøpe en og gi i gave, enten til deg selv eller noen du bryr deg om 🙂

De koster 98 kr + porto.

Send meg pm hvis du vil kjøpe.

Klem fra meg <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg