En god og regnete dag…

Heihei 🙂

Det er en god dag i dag, liker når det regner, det er litt kjølig og vi kan fyre i ovnen 🙂

I dag er naturen full av tårer og diamanter.

Insektene har fått nytt hotell. Håper mange sjekker inn og vil trives med å bo der 🙂

Vi klipper ikke gresset heller så alle blomster og strå som de liker får stå til det er avblomstret. Da har de masse å kose seg med 🙂

Alle små og store diamanter som spres på jorda når regnet faller 🙂

De gir glede i hjertet.

Nytt liv som vokser ut av gammelt tre.

Det gir også glede i hjertet 🙂

To blader tett i tett.

Hjertelig 🙂

I belive I can fly 🙂

Ikke jeg da, med de gjør det 😀

Jeg hadde ikke gjort det om jeg hadde fått alle penger og annen verdi i hele verden…

Men kjenner jeg misunner dem litt når jeg ser dem høyt der opp. Det må være en enorm god frihetsfølelse 🙂

Ta godt vare på deg selv og de rundt deg…

Ta deg tid til å legge merke til de små tingene dagene gir deg. Lag deg gode minner og samle dem i hjertet. Da kan du ta de frem på dager som er litt grå og tunge 🙂

Jeg er glad du finnes <3

Klem fra Hanne <3

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg