En evighet varer ikke alltid så lenge…

Hei igjen 🙂
Syntes dette var så fint og viktig.
Leste på instagram…grysolberg.no
Fra Alice in wonderland.
“Hvor lenge er for evig” (Alice)
“Noen ganger bare ett sekund” (den hvite kaninen)
Ta deg tid til å stoppe opp i løpet av dagen. Stå helt stille og ta inn alt du har rundt deg. Se fargene, hør lydene, kjenn på vinden som stryker deg over kinnet og håret. Lukk øynene og trekk pusten dypt ned i magen. Strekk kroppen og kjenn at du lever.
Når jeg skriver sånn får jeg så dårlig samvittighet.
Og jeg kjenner en veldig takknemlighet for at jeg orker stå opp om morran og greier ta meg en tur ut i løpet av de fleste dager. Det er ingen selvfølge. Jeg tenker på deg som av forskjellige grunner ikke greier det og sender deg gode tanker…
Og en stor gul ballong du kan ha i ett hjørne av rommet der du er 🙂 Ballongen har jeg fylt med god og trygg energi, den går aldri tom. Så når du føler deg usikker, redd og liten. Så kan du lukke øynene og se at du tar ballongen. Du kan knyte opp knuten og slippe ut så mye du trenger av trygghet, mot og styrke. Pust det inn og la det fylle hele deg, ut i alle fingre og tær 🙂
Du kan ta med ballongen hvis du skal gjøre noe du gruer deg til.

En evighet er ikke alltid så lenge som vi tenker det er.

Derfor må vi sette pris på det vi har og opplever akkurat nå.

Husk deg selv.

Samle gode hverdagsminner i hjertet. 

Klem fra Hanne <3 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg