En del bilder og noe sånn er jeg…

Hei du 🙂

Det går fort fra helg til helg, denne uka blir det jo to Søndager å 🙂

Ugrasløvetann-gruppa (Ruderalia)

Tenk å kalle denne vakre vårblomsten for ugras.

For meg er den det fineste vårtegnet 🙂

Over skyene er himmelen alltid blå.

Det er godt å vite 🙂

Kjenner litt på skyene i dag.

Skulle vært på apoteket før i dag. Bestilte resepter, skrev ned det jeg skulle ha, satte over penger, kledde på meg…Kikket ut av vinduet og der…

satt naboene ute i sola.

Det er noen meter mellom trappa her og plattingen deres, men det føles som centimeter.

Da ble det til at samboeren gikk på apoteket 🙂

 

Det hender jeg glemmer å se ut av vinduet før jeg åpner døra.

Hvis en eller flere sitter der ute da så går kroppen i lockdown. I det jeg står nese mot nese (i mitt hode) så fryser kroppen fast. Noen ganger bare snur jeg, går inn og låser døra. Det er litt flaut, fordi jeg vet det bare er tull.

Andre ganger “tar jeg meg sammen” og går ut allikevel. Da er jeg ferdig med utetiden for den dagen 🙂

Jeg går helst ut døra når de ikke er ute i sin hage. Men når jeg kommer tilbake så kan det jo hende de har kommet ut mens jeg var borte. Og da er jeg jo like langt 🙂

Skulle være med på butikken nå, men de satt fortsatt ute.

Kjenner jeg savner veldig den høye, tette fine hekken som var mellom tomtene da vi flyttet inn 🙂

Har jo lært noe da. Det å bo tett på ett byggefelt, det er ikke noe for meg 😀

Dette er fra i går da vi skulle gå tur.

Da vi skulle gå ned mot brygga så var det 4 barn der som lo og hadde det moro. Det ble bråstopp for Pia og hun strakk seg for å se ordentlig etter om det var farlig.

Da det kom ett annet menneske der nede som var på vei mot der vi sto. Da bråsnudde hun og fortet seg hjem 🙂 Hadde ikke tid til å lukte på alt da nei. Trakk med seg Ole opp i den trygge hagen vår og ruslet rundt der i stedet 🙂

Det er ikke første gang det skjer.

Det ække bra når katta også har sosial angst 😀

Disse fine har plutselig funnet ut at de vil bo under og mellom ripsbuskene 🙂

En liten en har begynt å blomstre i bedet 🙂

Blått ute 🙂

Hvitt inne 🙂

Sånn, det var Fredagen her 🙂

Nå skal jeg lage gryterett og rundstykker med hvitløksmør.

Ønsker deg en strålende helg og nyt de to Søndagene 🙂

Husk deg selv og ta vare på de rundt deg. Ikke gjør eller si noe du kommer til å angre på resten av livet. Husk at små ord og handlinger kan få store konsekvenser. Både gode og dårlige.

Klemmer fra Hanne <3

10 kommentarer
      1. Ja det er ikke moro, men har levd med det siden jeg var liten. Selv om jeg ikke forsto at jeg har angst før for noen år siden, blir vant til å dukke unna skumle ting 🙂 Og en veldig god skuespiller.
        Tusen takk <3 det er mange fine motiver ute i naturen nå.

      1. Det er ikke moro, men blir vant til å gjemme seg når noe skremmer 🙂
        Takk skal du ha. Ha en fortsatt fin Onsdag. Klem herfra 🙂

    1. Siden din blogg er blitt framsnakket og nå har jeg oppdaget en ny blogg som har fine bilder av vakker natur. Trist at du har sosial angst og er mer eller mindre innesperret i eget hjem. Er utrolig mange mennesker med samme lidelse. Er enig i at det er mange fine motiver ute nå, men hos meg er det mer snø igjen.

      1. Tusen takk for at du liker bloggen min 🙂
        Angst er ikke greit nei. Men som du sier er det mange som sliter med det.
        Nå har det regnet her i 2 dager. Det blir fint når sola kommer igjen, da blir det fort grønt 🙂
        Håper vinteren slipper taket hos deg å snart 🙂 Klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg