Dansekonkurranse og loppemarked…

Hei igjen 🙂

Lørdag og Søndag har gitt meg veldig gode dager, mange inntrykk og masse glede <3

Starter med at søster, niese og niesebaby kom og hentet meg.

Fikk den fineste sommerblomsten jeg vet om som…gratulerer med livet…gave fra mor og søster <3

Så dro vi til Lørenskog på dansekonkurranse.

Møtte nise nr 2 med niesebaby nr 2.

Og

3 av mine barn og ett barnebarn på tribunen, en måtte jobbe.

Mammahjertet rant nesten over <3

Eldste barnebarnet mitt var kommet fra Bergen sammen med 4 andre dansere for å danse jazz. Barnebarnet og ei til danset duo, og de var 5 jenter i gruppe.

Veldig mange flinke dansere…men jeg må jo si som mormor at disse fra Bergen er utrolig gode da 🙂

Måtte ta meg en tur bort fra tribunen og puste litt…Folk er jo gale og lener seg på glassveggen som er det eneste som skiller oppe og nede…De lente seg over og kikket ned…Gale mennesker…Gir jo en stakkar helt pustestopp 😀

Så var det blitt Søndag og loppemarket på prestegården.

To satt i vinduet og så skuffet på oss da vi gikk…tror de mener at nå har vi vært litt for mye borte fra dem den siste måneden 🙂

Koselig med loppemarked.

Vi håpet på å finne lamper og duker.

Det første vi fant da vi kom inn var lamper.

Gikk til der dukene lå og fant flere stykker.

Det ble 2 doble spotter, 2 støpte lamper og 8 duker…

240 kroner.

Veldig fornøyde 🙂

Da vi kom hjem var det to glade puser som kunne gå ut i sola igjen 🙂

Veldig glad det ikke skjer så mye hver helg.

Men så utrolig godt å kjenne kropp og sjel blir fylt opp med masse glede, kjærlighet og energi 🙂

Jeg er så takknemlig for denne helga.

Håper du har hatt en fin helg også.

Ønsker deg en god ny uke, samle glede i hjertet ditt 🙂

Klem fra meg <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg