Dagens bilder og Kintsugi…

Heihei 🙂

Sol og fint vær i dag 🙂

Endelig er Tulipanene kommet og det er flere enn i fjor 🙂

Gjemsel i det høye gresset 🙂

Kjærlighet i lufta i år å <3

Tror jeg tok nesten helt likt bilde i fjor å.

Humlene koser seg å nå når løvetann og sola er her 🙂

Og ett langt solgult bilde til slutt 🙂

Veldig glad i løvetann så det kan aldri bli for mye av den.

Har sådd i 4 bildekk. I 2 er det masse liv, men ikke noe i de to andre. For å få en overraskelse når det blomster så kaster jeg posene frøene lå i når de er tomme. Problemet er at da aner jeg jo heller ikke når det skal begynne spire og blomstre 🙂 Jeg håper det blir noe i de to andre å.

Har også sådd  tomat, agurk, paprika og to typer salat i en sand/bade båt for barn. Veldig spent på om det blir er liv under jorda der å 🙂

Sommerglede 🙂

Så ønsker jeg deg en fortsatt god kveld.

La de gode ordene og hendelsene som skjer blande seg med de vonde. 

De vonde blir ikke borte,

men de blir litt lettere å bære.  

Alt som skjer i livet ditt er med på å forme deg til den du er. Prøv å ikke la deg knekke av negative ting, men bruk det til å lære mer om deg selv og andre.

Husk deg selv og lev 🙂

Klemmer fra Hanne <3

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg