Dag 61…

Hei hei 🙂

Håper du har en god Søndag.

Fikk lyst til å gå en tur over Haugen nå, spurte samboer`n om han ville bli med og det ville han 🙂

Pia lå oppe og sov. Da hun hørte jeg satte på skoa så kom hun i full fart sjanglende ned trappa 😀 Dulta borti veggen, rista på hodet og fortsatte. Tror ikke hun helt visste hva hun gjorde. Bråstoppet foran skotuppen min 😀

Fikk dårlig samvittighet og vurderte å gå med henne i stedet. Men så hadde jeg lyst til å gå litt raskere enn med henne. Stengte henne på stua også gikk vi 🙂

Kjærlighet i stein.

Ett lite hus der inne i skogen 🙂

Han her fløy rett over hodet på oss. Har ikke sett dem så nær før så måtte ta bilde.

Da vi kom hjem så jeg gjennom instagram og der hadde ei venninne av Ole (samboer) lagt ut film av mannen sin som var ute og fløy. Jeg kjente igjen fargene og sjekket med dette bilde. Sendte henne en mld og spurte om han hadde flydd over her..Å joda, det hadde han 🙂

Morsomt 😀

Enda mer kjærlighet 🙂

Det ble en god tur og vi brukte kortere tid enn vi har gjort før. Så glad og fornøyd med det 🙂

Samvittigheten gnager ennå så nå skal vi ut og gå med Pia 🙂

Klem fra meg <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg