Dag 61, tur nr 2…

Heihei igjen 🙂

Da er samvittigheten lettere. Vi har gått turen med Pia (katten), både hun og slavene er fornøyde 😀

Var en del “unger” på lekeplassen i dag…Litt stolt av meg selv for at jeg turte gå opp ene trappa på den ene siden, går forbi dem. Ballbingen var mellom oss så gikk ikke helt inntil dem 🙂 Og opp trappa på den andre siden av dem.

De var jo ikke farlige i det hele tatt…men fy så skumle sånne små mennesker er 😀

Når jeg ser på kartet i forrige innlegg der vi gikk uten katt og på dette så ser jeg at vi er litt mer kontrollerte når vi bare er oss og ikke slavene til Pia 😀

Denne turen…ingen kontroll på hvilken vei vi skulle gå.

Er så glad i klokka. Både fordi den viser skritt, søvn, dato og klokkeslett.

Og fordi jeg kan ha mine egne bilder på skjermen 🙂

Ønsker deg en fortsatt fin Søndag og en god ny uke 🙂

Her ble det visst hjemmeskole på sønnen i morgen pga busstreik…Det er koselig. Liker å ha han hjemme.

Det er litt rart å tenke på…Akkurat nå så har ikke vi noen mulighet til å komme oss ut av bygda her. Vi har ikke bil. Grenlandsekspressen har innstilt alle ruter pga Covid. Og Brakar er i streik…

Jaja

Ikke det at vi skulle noe sted, eller hadde reist noe hvis vi kunne…Men det er bare det å vite at vi ikke kan…Litt sånn klaustrofobi følelse 😀

Klemmer fra meg <3

2 kommentarer
    1. Fine høstfarger nå. Godt det ble tur på Pia også. Du har fin klokke, jeg har noe lignende, men kan ikke se bilder på den.
      Kos deg ☺.
      Klem

      1. Ja det er fint ute nå. Jeg liker høsten, med litt kjøligere temperatur, regn og alle fargene 🙂
        De klokkene er fine. Moro å holde litt rede på hvor mye man rører på seg.
        Ha en fortsatt fin dag. klemmer 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg