Dag 60…

Heihei 🙂

God morgen.

Håper dagen din har startet bra 🙂

Rundt tall i dag, 60 dager. Når jeg tenker på at det er fra jeg startet 5.5.20 så er det jo ikke så forferdelig mange dagene. Men når jeg tenker på at det er gått fra 0 dager til 2-3 dager i uka fra den datoen….Så er det absolutt veldig bra synes jeg 😀

Nå er det lenge siden strikk og vekter er blitt tatt i. De har ligget helt alene og sukket skuffet hver gang jeg bare har gått forbi 😀

Nå har de ropt ganske høyt de siste dagene så i dag måtte jeg bare vise at jeg fortsatt bryr meg om dem.

Satt på stol og løftet bena.

Snutt

Så litt ut til sidene med strikk ved anklene og under knærne.

Så klemmesammentingene for fingre og hender.

Og 4 øvelser med de små oransje.

Alle øvelsene 30 ganger hver.

Klokka er ikke 9 ennå så er fornøyd med det 😀

Blir kanskje ut og gå en tur senere i dag, det er jo trening det å.

Ønsker deg en fin dag i dag og husk deg selv 🙂

Klemmer fra meg <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg