Dag 58…

Heihei 🙂

Har hatt lyst til å gå tur om kraftstasjon en stund, men så var det det tiltaket da. Det er langt mellom å ha lyst og å gjøre det 🙂

Men i dag fikk jeg snap av dattera mi og hun hadde vært ute og gått en lang tur. Da tenkte jeg at nå…nå må jeg å gå. Så spurte sambo`n om han ville være med. Og det ville han. Reiste meg og skulle sette på skoa. Men da regnet det jammen meg. Så da kunne vi jo ikke gå. Trenger ikke utfordre skjebnen nå i forkjølelses og influensa sesongen…blir så mye pes nå når man ikke vet om det er corona eller noe annet 😀

Så da gikk jeg på do.

Da jeg kom ut igjen så hadde regnet stoppet og sola skinte, da var det ingen unnskyldning lenger…

Vi gikk.

Lønneblader, det er ikke så mye som er finere enn dem 🙂

Ild i det grønne.

Litt vanskelig å se. Men det var spindelvev mellom alle spilene i brua.

Det er ett stykke bort til kraftstasjon når man står på brua og ser over 🙂

Like langt når man står ved kraftstasjon og ser mot brua 🙂

Her begynte jeg å stresse litt. Ble så usikker på om det er lov å snike seg under bommen 🙂

Vi gjorde det og nå føler jeg jeg har gjort noe alvorlig ulovlig i dag…Selv om jeg ikke tror det var det 😀

Jaja, det gikk bra. Ingen kom og arresterte oss.

Tilbake ved Vittingfoss brua som også er født i 1966 samme år som samboer og meg 🙂

Da har vi møtt noen mennesker og en bil kjørte forbi. I tillegg til ulovligheten ved å krype under bommen…Godt det finnes trapper utenfor hus..Hadde ikke greid gå lenger her…Alt blir blokkert ut og alt fokus må være mot å ikke besvime og kaste opp…

Kjenner jo tegnene som kommer i forkant nå da, så bare jeg finner ett sted å sette meg ned så går anfallet fort nesten over 🙂

Kan nesten se hustaket vårt det borte…Det er ikke langt, men den tullete psyken gjør det til så mye lengre enn det er.

Hjemme i sofaen med kald klut 🙂

Roen senker seg i nerver og muskler igjen.

Sånn…Helt “normal” igjen 😀

Takk til datteren som sendte snappen 🙂 Trengte det sparket i baken for å gjøre det jeg hadde lyst til å gjøre.

Og takke til deg som orket se/lese gjennom innlegget. Ble mange bilder, men når jeg endelig kommer meg ut så må det dokumenteres 😀

Nå skal vi tenke etter om vi trenger noe på butikken, lage middag og vente på Skal vi danse og Stjernekamp.

Håper du har hatt en fin dag i dag du å 🙂

Klemmer fra Hanne <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg