Dag 49 og angstanfall…

Heihei 🙂

I dag fikk vi endelig gjort noe jeg har hatt lyst til å gjøre i hele sommer…

Gå en litt lengre tur, noe som heter Grøtterudrunden.

Startet godt forberedt og med godt humør 🙂

Tatt smertestillende og astmamedisin. Hadde til og med tatt med astmamedisinen i veske, sånn i tilfelle. Og det var bra, måtte stoppe borti veien her og ta ei dose til 🙂 Og jeg hadde plastret en Nikken magnet på kneet.

Spreking 😀

Ble mye venting og litt frem og tilbake for han.

Det skulle vært benker og sitte på langs veien…Fant en stubbe jeg kunne sitte på så jeg fikk stabilisert hodet litt.

Skummelt å være liten og måtte over veien når det tramper store føtter og biler forbi 🙂

Snutt her 

En pause til 🙂

Måtte sette meg i grøfta litt. Det er ikke lett når kroppen er vondt og uten styrke. Greit å komme seg ned, men opp er verre 🙂

Snutt her 

Endelig en benk å sitte på.

Det er fint å se utover. Vi bor på en utrolig fin plass 🙂

Her hadde jeg det ikke godt. Ole kom med noen morsomheter, men det orket jeg ikke forholde meg til 🙂 Hadde mer enn nok med å ikke besvime.

Fikk plutselig se dette fine hjertet mens jeg satt og så i bakken <3

Det ga litt energi 🙂

Klukkende vann, det gir ro i sjelen 🙂

Snutt her 

Nå gjør tanken på å gå videre bare vondt…

All fokus er på å greie sette ett ben foran det andre og ikke besvime.

Satt en stund her.

Tror aldri jeg har vært så glad for å se Kiwi (til venstre) og åpningen i gjerdet langt der fremme 😀

Skulle egentlig stoppe og kjøpe noe drikke, men det turte jeg ikke. Usikker på om jeg hadde greid mobilisere hodet til å gå den lille biten hjem hvis jeg stoppet 🙂

Fineste Best og Hvittingfoss sentrum 😀

Kom meg inn på sofaen. Fikk en kald klut og lukket øynene…

Guri meg så godt å kjenne hjertet slå lettere slag, hjernen bli kjølt ned så alt som rører seg der inne begynner gå i ett roligere tempo. Hevelsen i hendene trekker seg tilbake..

Men…

Jeg gjennomførte det 😀

Og lærte at man skal IKKE alltid skal gjøre alt man har lyst til 😀

I fjor da vi gikk runden var det ikke noe problem, da var det bare koselig og jeg hadde det helt fint.

I år…

Kunne slått meg selv mesteparten av veien for å være så dum å tro at det er koselig å gå 😀

Det ble noen skritt. Skjedde noe underveis som gjorde at ruta ikke ble dokumentert på kart, men jeg kjenner jeg har gått så det er greit 😀

Der har`a kommet seg ut av kluten og fått satt seg halvveis opp og alt er bra igjen 😀

Og hu er veldig fornøyd og glad for at hun greide gjennomføre. Selv om det var en liten tanke om å ringe etter taxi ett sted der på veien 😀

Veldig glad jeg ikke gjorde som jeg tenkte for noen dager siden da ingen orket bli med å gå den runden…Tenkte jeg skulle gå alene.

Notat til meg selv…

Tenk ALDRI den tanken igjen 😀

Jaja, sånn har dagen vært her..Nå skal jeg sitte i sofaen resten av kvelden, og håpe jeg ikke må på do før jeg skal legge meg 😀

Ønsker deg en fin kveld og håper du har samle gode minner i løpet av dagen 🙂

Klemmer fra Hanne <3

 

6 kommentarer
    1. Hei Hanne,😊
      Så flink du er, du fullførte runden. Du klarte det. Nå kan du være stolt av deg selv. Kanskje den ble litt i lengste laget? Men du gjorde det du hadde lyst på og du klarte det😊
      Du fullførte.
      Nå skal jeg ut å gå en tur, sitter foreløpig i sofaen…
      Håper du får en fin kveld, for det har du fortjent.
      Klem

      1. Hei 🙂
        Tusen takk. Jeg var redd en stund at jeg ikke skulle komme meg hjem 🙂 Ja er veldig stolt av at jeg orket hele runden.
        Håper du hadde en fin tur. Har kanskje vært fint vær hos deg i dag å.
        Sove godt og drømme søtt. Ha en god dag i morgen 🙂 Klemmer.

    2. Så artig å lese innlegget ditt. Så morsomt selv om du hadde det tøft. Jeg er også slik som deg nå…men prøver. I fjor var det fjellturer, men har jeg mer enn nok å gå på flattmarka:)

      1. Takk for det 🙂 Det er rart hvor fort formen snur og det som var lett for ikke så lenge siden er plutselig nesten umulig å gjennomføre.
        Jeg har heldigvis forstått og lært meg at litt bevegelse er bedre enn ingen. Og at det ikke er noe nederlag selv om jeg ikke greier alt lenger 🙂
        Ha en fin dag. Klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg