Dag 45…

Hei og god morgen 🙂

God start på dagen i dag.

Hadde klokka på ring 7. Knut var allerede oppe.

Fin morgen med regndråper, blå himmel og stor sol 🙂

I går kveld sa han at han ville tidlig ut og trene.

Vi startet med å gå 15 min. Han løp/gikk bak huset og jeg gikk rundt tomta. Ble 10 runder 🙂

Glad jeg ble med ut tidlig 🙂

Det er godt å komme i gang om morran, det er bare så forferdelig godt å sove lenge å.

Jeg har lyst til å gå en litt lengre tur senere i dag, de to andre vil være med 🙂

Nå skal jeg sitte litt her og høre lydbok. Begynte på Ildkorset av Frid Ingulstad, veldig bra serie, vanskelig å skru av 🙂

Denne her er full serie lest inn, det er bra. Kjedelig å vente på en bok hver mnd.

Ønsker deg en fortsatt fin dag og håper du har ting du ser frem til denne uka 🙂

Ta godt vare på deg selv og husk deg selv i alt du må gjøre.

Klemmer fra meg <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg