Dag 38…

Heihei 🙂

Håper du har en fin dag i dag.

Det har jeg. Stille og rolig, fint vær og vi har gått en tur. Og vi spiste is 🙂

Vi gikk Haugen. Dere vet jo ikke hvor det er, og jeg vet ikke hvor langt det er 🙂 Men det er ett stykke. Litt oppover og litt nedover, egentlig passe langt.

Så gikk vi til lekeplassen litt, de fikk hoppet fra seg litt.

Møtte samboer og Pia (katten). Tror hun syntes det var for varmt til å gå tur, for hun la seg i gresset og peste. Så da gikk vi hjem, mens ungene gikk og kjøpte is 🙂

Oppå Lauvåsen veks det jordbær
Fine jordbær, raude jordbær
Heile væla er berre jordbær
Finn eit strå og træ dom på

Eit er for gammalt, det ska få stå
Eit er for grønt, det går vi ifrå
Men aille andre ska vi ta med hemmat
Og leve lykkelig med sukker på


Var varmt ja 🙂

Da var dagens trening gjort, nå skal jeg ikke gjøre mer i dag. Hørtes ut som om ungene hadde middagsplanen klar for i dag å. Veldig godt da. Jeg er mer glad i å rydde og vaske opp etter matlaging enn å lage maten. Så dette passer meg helt fint 🙂

Ble noen skritt i dag å 🙂 Er så glad i denne klokka. Ikke fordi jeg blir hekta på skritt. Men fordi jeg har trodd jeg sitter mest rolig og ikke rører meg i det hele tatt om dagen..Nå ser jeg at jeg ikke sitter bare rolig, og det er jo bra 🙂

Ønsker deg en fortsatt fin Søndag 🙂

Ta vare på deg selv, husk deg selv…

Klem fra meg <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg