Bursdagsgave i posten…

Hei 🙂

Dette er vel reklame, selv om det er ubetalt og noe jeg ville gjøre helt av meg selv…Forsikkerhetsskyld så skriver jeg Reklame 🙂

Jeg var så heldig å få feire en bursdag til. Har fått leve helt fra i fjor til i år, og hatt det godt 🙂 Det er viktig å tenke på. Får ikke panikk ved tanken på å bli eldre. Men kjenner på gleden over å få leve og være så og si frisk. Er i den alderen hvor deler blir slitt og vondter kommer her og der. Men de er ikke verre enn at de er til å leve med 🙂

Tenk 53 år, det er lang tid det.

Pakka fra ungene kom i posten i går. Den som jeg fikk vite at jeg ønsket meg, men ikke visste at jeg ønsket meg 😀 Og som veide 9 kilo…

Jeg har tenkt og tenkt og gjettet. Men var langt unna det det var 😀

Ble så glad da jeg åpnet og så hva det var….Og ja….Jeg har ønsket meg det, men jeg visste det ikke.

Nå er jeg den heldige eier av ei Vektdyne 🙂

Gledet meg til å legge meg i går kveld. Jeg har skikkelig lakenskrekk og sliter med å få sove. Klokka er altfor ofte både 3 og 4 før jeg er trøtt nok og kroppen er rolig nok til å få sove.

Da jeg la meg i går tenkte jeg det ville bli det samme. Men jeg hadde ikke ligget lenge før jeg ble rolig og trøtt 🙂 Sovnet fort og har ikke vært våken annet enn når jeg har snudd meg.

Jeg bruker våkne ofte i løpet av natta og det er vanskelig å roe ned igjen.

Denne dyna ligger godt rundt kroppen. Ingen gløpper rundt som kald luft sniker seg inn i. Føttene har holdt seg godt under dyna hele natta. Den lå godt nedpå selv om jeg rørte på meg. Trygt å kjenne tyngden mot kroppen.

Stresset i kroppen slapp taket og jeg følte meg trygg 🙂

Da jeg våknet i dag tidlig var jeg rolig. Jeg har hatt forferdelig vondt i kneet i noen uker. Grudd meg til å bøye det og å gå på benet. I dag var det greit å bøye det før jeg sto opp. Og det har ikke vært så vondt. Tror ikke dyna reparerer skader og fjerner smerter. Men jeg tror at fordi jeg følte meg trygg under dyna og var roligere i kroppen. Musklene har slappet av. Så blir også vondtene i kroppen mindre. Mesteparten av vondtene mine kommer av psykisk stress. Alle nerver og muskler er i høystpent hele døgnet. I natt har de fått ligge i ro og slappe av.

Gleder meg til å legge meg i kveld igjen 🙂 Spent på fremtiden sammen med vektdyna mi.

Jeg har verdens beste unger <3

Skriv Vektdyne på ønskelisten din til jul hvis du har psykiske og/eller fysiske vondter. Jeg tror den kan hjelpe deg å 🙂

Ønsker deg en fortsatt fin kveld og en god uke 🙂 Ta vare på deg selv og gi deg selv tid til å gjøre noen “har lyst til å gjøre ting” innimellom alle “må gjøre ting”.

Klemmer fra Hanne <3

 

2 kommentarer
    1. Hørtes kjempegodt ut med en slik dyne. Visste ikke at slike dyner fantes heller jeg da.

      Kjempekoselig at ungene dine tenker på deg 🙂

      Tenk 53 år. Det er en alder vi kan være stolte av 🙂

      Ønsker deg en kjempefin torsdag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Hei 🙂 Har hatt den noen netter nå og den er veldig god. Jeg sover mye roligere og bedre.
        Ønsker deg en god helg 🙂 Klemmer.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg