Brød, genser og katt…også sola da….

Hei hei 🙂

Så er det helg igjen 🙂 En uke igjen så starter vinterferien her…Vi skal ikke noe, men venter på ferie allikevel.

Har begynt å bake brød sjøl. Fikk oppskrift av ei jeg har gått på skolen med..Det så så godt ut da hun la ut bilde. Jeg har aldri fått til gjærdeig så hadde ikke store trua på at dette skulle bli bra heller 😀 Men jammen meg. Det ble veldig godt.

Pia har det helt greit der nedi teppehaugen sin 😀

Yngste “bestillte” god gammeldags Mariusgenser av mormora i slutten av Januar..10 dager tok det og strikke delene, ett par dager ekstra til montering, oppskyll og tørk 🙂 også en dag eller to i posten.  Det gikk gruelig fort…Strikkepinner med racerfart 😀 Den passet perfekt og han  ble kjempefornøyd 🙂

Jeg har ikke vært ofte ute i vinter…Men i dag skulle jeg være med yngste til legen..Er jo veldig fint ute nå da…Også syntes asfalten litt innimellom og sola skinte…Har vært varmegrader og snøen har tint masse den siste uka…


Ole (sambo) var ute med Pia da vi kom hjem. Møtte oss ved postkassa 🙂

Sånn, det var litt herfra 🙂 Uka har vært stille og rolig…

Håper du også har hatt en bra uke…Ta vare på deg selv og de rundt deg. Hvis du har planer om fest og moro i helga så husk at du kan ha det moro uten for mye alkohol og rus….Ikke si og gjør noe du vil angre på resten av livet…Små ord og handlinger kan få store konsekvenser…

Bare sånn for å ha kommet med noen mammaformaninger sånn på slutten 😀

Ha en fortsatt fin Fredag og en riktig god helg 🙂

Klemmer fra meg <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg