Blomster og god natt…

Heihei 🙂

Sitter her og hører på musikk og nyter nattefreden 🙂

Skal legge meg nå, klokka er allerede over 2.

Ville bare vise frem Amarilysen og Asaliaen min, nå er de så fine 🙂 Håper jeg klarer holde dem i live så de blomstrer igjen.

Venter på at Orkideene skal blomstre også. Var lei av å ha dem i vinduet. Så da satte jeg dem i en bolle med vann og nå har flere stilk med knopper på 🙂

Fordelen med å være litt over gjennomsnittet glemsk er at jeg ikke husker hvilke farger de har 😀

 Blir moro og se når de blomstrer.

Sånn…

Da var det gjort 🙂

Ønsker deg som fortsatt er våken og kikker innom en fortsatt god natt og en riktig god dag om noen timer 🙂

Ta godt vare på deg selv.

Klemmer fra meg <3

3 kommentarer
      1. Takk 🙂 Ja er veldig glad de har klart seg. Asalea har jeg ikke fått til å leve før, bladene har falt av med en gang…Nå blomstrer snart den hvite Amarylisen å 🙂 Blomster gir glede.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg