Besøk og noen tanker…

Heihei 🙂

Håper du har en avslappende god påske.

I går hadde vi besøk av mor, søster og niese med familie. Kjempekoselig <3

Fikk så fine påskeroser.

Må også skryte litt av duken, vasen og bollen. Yngste sønnen lagde det på skolen for flere år siden…Jeg er så glad i det <3

Var veldig urolig i brystet og magen i går kveld. Var kjempetrøtt. Begynte nesten å bli redd for hjerteinfarkt. Men bare nesten 😀 Vet det er dumt…men jeg diagnostiserte det med litt dårlig mating i løpet av dagen, litt stress pga besøk og litt mer sukker enn vanlig…

Tanken på kvinnelig hjerteinfarkt og hvordan det kan føles i kroppen dyttet jeg bakover og gikk og la meg…Men skal jo ikke gjøre sånn…Og jeg vet jo det…Men man kan jo ikke dra til legevakta fordi man har blitt veldig redd for det meste som skjer i kroppen etter kreftoperasjonen.

Nervene sitter i magen og tamen…

Jeg tenkte det hjelper å sove på det 🙂

Det gjorde jo det da. Sovnet rundt 24 og sove til ca 930…

Dagen i dag føles bedre…Hadde ikke lyst til å kle på meg så i dag har jeg hatt på nattkjole hele dagen 🙂 Jobber med å gjøre det jeg føler er rett for meg akkurat her og nå og ikke hva som er vanlig og forventes av voksne mennesker…

Jeg har levd med psykisk stress og i forsvar hele livet…kjenner jeg begynner bli litt lei…

Fikk en tanke da jeg pusset tennene i dag tidlig…Det er ikke en stor tanke eller en stor ting…Men det gir meg en kjempeutfordring…

Jeg skal begynne gå litt tur igjen. Men siden jeg ikke orker få angstanfall og det som skjer når jeg går litt vekk fra tryggheten min her hjemme. Så skal jeg gå noen rundet på parkeringsplassen her…Det er jo egentlig helt greit. Da kan jeg gå inn hvis det blir for mye og jeg begynner hyperventilere og blir lam i beina…

Den største utfordringen er egentlig at jeg tenker jeg skal gå sent på kvelden. Bare ta ei bukse under nattkjolen og slitte crocs og rusle ut…For noen er sikkert ikke det en stor ting…Men for meg er det stort den dagen det skjer 🙂

I min verden som jeg har levd i nå i 57 år så betyr det frihet, mot og styrke

Det er ikke sikkert det kommer til å skje…jeg har litt anstendighet 😀

Tur på parkeringa skal jeg gå da, men kanskje ikke i nattkjole og crocs 🙂

Kanskje det holder å bare skrive det her…at tanken og lysten er der…vi får se 😀

Sånn ellers så har jeg det helt fint…

Mor sa i går…”Så godt å se, du er akkurat den samme” 😀

Det er jo bra…Jeg ljuger ikke når jeg sier jeg har det bra 🙂

Ønsker deg og dine en fortsatt god påske 🙂

Klem fra Hanne <3

2 kommentarer
    1. Det må være veldig trist å være så låst til hjemmet. Men de små skrittene du snakker om er jo bra mål de. Baby-steps, er det ikke det det heter? 🙂 Men ta på gode sko, joggesko er jo deilig å gå i, uansett lengden på turen. Og hvis du føler for det kan du jo rusle litt videre også 🙂 Lykke til <3 Skjønner godt det med å være redd sykdom etter å ha hatt kreft. Bra du ble frisk igjen 🙂

      1. Det er ikke bare moro, men man blir jo vant til det…og det er dumt 🙂
        Ja jeg bruker joggesko når jeg går. En gang i blant er crocks helt greit.
        Kreft er en lumsk sykdom. Får svar om 1-2 uker hva den endelige dommen blir. Er spent og redd 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg