Bare noen bilder fra de siste dagene…

Heihei )

Håper dagen har vært snill mot deg.

Er så glad for salaten og det andre som vokser på verandaen 🙂 Er ikke så flinke til å bruke kruspersille, sitronmelisse og gressløk, må prøve huske på det når jeg lager mat. Også er det tomatplantene. De er blitt høye, håper det blir tomater på å 🙂

Det er veldig mye pærer i år. Greinene blir så tunge at de knekker.

Jeg har sagt jeg skal øve meg på å sitte mer ute i sommer. Men…det er ikke blitt sånn. Jeg kan godt være ute og drive med noe. Men bare å sitte ute uten mål og mening…Det er eneste gangen jeg kan si jeg kjeder meg 🙂

Kan jo si jeg skal bli flinkere nå utover. Mørke høstkvelder er de beste 🙂


Sådde blomster i båten tidligere i sommer. Er så koselig for nå blomstrer det…det er ett felt det ikke skjer noe på, tror det har vært senga til vår katt og andre katter som har vært innom 🙂

Næ…

Har begynt på flere forskjellige setninger flere ganger nå og det blir ikke noe av dem 🙂 Så da sier jeg ha en fortsatt fin kveld og en god dag i morgen 🙂

Husk å stoppe opp litt i løpet av dagen og se deg rundt. Samle gode minner du kan ta frem en dag som er grå og trist.

Klem fra meg <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg