Bare en liten tur rundt huset…

Hei 🙂

Litt kaldt i dag. Godt å være inne med fyr i ovnene 🙂 Også er jeg så glad jeg ikke bor der de våknet opp til flere cm snø i dag. Tenker på dere stakkar 🙂

Vi var en tur på butikken. Da vi kom hjem tok jeg en liten runde rundt huset for å se hva slags motiver som var der 🙂 Det var ikke skjedd så mye der ute i den nærmeste naturen.

Noen sånne små titter opp i gresset 🙂 Det er koselig.

Det ene syrintreet har begynt å blomstre litt. Det lukter så godt 🙂 Også er de så fine.

Peon vokser fort. Gleder meg til det kommer blomster og maur. Det kryr av maur på den med ene gang knoppene spretter ut.

Masse blomster på pæretreet. Kanskje det blir en del pærer i år. I fjor var det dårlig, den hadde kanskje ett hvileår. Synd den blomstrer så kort.

Måtte ha med noe gult, da ble det kristorn igjen. Den lyser så gul og fin 🙂

Det er fortsatt noen leieboere igjen i insekthotellet 🙂 Må lese meg litt opp om disse hotellene kjenner jeg. Føler litt ansvar for at insektene skal ha ett godt opphold 🙂

Da var den turen over og kvelden er kommet 🙂

Håper du har hatt en fin dag, ønsker deg en fortsatt god Lørdag.

Klem fra meg <3

2 kommentarer
      1. Ja, det var godt å tenne i ovnene. Er glad vi kan fyre med ved 🙂
        Greit å gå en tur i kulda, da er det så innmari godt og komme inn igjen 🙂
        Ha en fin Lørdagkveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg