Bare en liten tur på butikken…

Heihei 🙂

Koselig å gå ute i mørten og litt duskregn, det liker jeg 🙂

Stolt av oss og sa på vei hjem “nå har vi handla det vi trenger og behøver ikke gå på butikken før neste helg”.

Joa, det holdt til vi kom hjem og jeg så katta…Kattemat…det skulle vi ha, og det glemte vi 😀 Så da blir det en liten tur på butikken i morgen å da.

Jeg synes disse er så fine nå. Varme fargeklatter i det mørke og kalde 🙂

Pynt på trappa, en stein med mosehår på 🙂

Også må jeg takke værgudene 🙂

Fineste November i år.

Sånn, det var det 🙂

Ønsker deg en fortsatt fin Fredag og en god helg.

Klem fra meg <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg