Alenetur til brua…

Heihei 🙂

I går Mandag våknet jeg kl 3 og fikk ikke sove igjen. Lå til 530 da sto jeg opp og smurte matpakka til sønnen som skulle på skolen. Noe var veldig galt tror jeg, for jeg hadde masse energi 🙂 Det er ikke vanlig.

Men var flink og benyttet meg av den og gikk meg en tur. Ikke så langt, men er så dårlig på å slappe av og puste når jeg går, så det holdt for meg. Bruker all energien på å ikke tenke på at det kjører biler forbi og at det er folk ute langs veien. Så når jeg kommer hjem er det fint å ha bilder så jeg har bevis for meg selv at jeg virkelig har vært på tur 🙂 I det jeg kommer inn døra hjemme igjen og kan begynne puste igjen så forsvinner det meste av turen fra minnet og alt føles bare ut som noe jeg har drømt…

Sånn er det med alt jeg gjør utenfor huset. Så det er ikke alle det hjelper på psyken å gå masse turer og være sosial 🙂 Min blir ødelagt av det.

Prøvde ta bilde av flere sommerfugler, men ingen av dem ville sitte i ro. Da jeg var nesten hjemme så fløy denne rundt i grøfta. Jeg bøyde meg ned og jammen meg satt den rolig og lot meg ta bilde 🙂 Da hvisket jeg ett tusen takk. Den tok en sving nesten opp til ansiktet mitt og forsvant…Så tror den forsto at jeg gjerne ville ha den som ett minne og at jeg takket 🙂

Da jeg skulle gå fra brua igjen så lå dette ansiktet og smilte til meg 🙂 Det var koselig.

Brua og jeg er født samme år 🙂

Takk for at du ble med på turen 🙂 Det er litt greiere å gå tur og ta bilder når jeg kan bruke bloggen til å legge ut det jeg synes er fint og som gleder meg…Håper det kan glede andre å og se hvordan det er der jeg er 🙂

Ta godt vare på deg selv og nyt dagene..Se rundt deg og samle gode minner du kan ta med deg inn i dager som ikke er så gode.

Klemmer fra meg <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg