Jula er i gang, men det glemte vi….Jeg datt…

Oj, nå kom jeg på at vi har glemt å hente ned julepynten i dag 😀 Jaja, da starter jula litt senere her i år. Men jeg husket å høre noen julesanger da jeg sto opp. Også er det julegrantenning ute her nå. Hører de synger Deilig er jorden 🙂 Så litt julestemning ble det i kveld allikevel 🙂 

Rart jeg ikke kom på pynten vi har glemt da vi var på butikken nå…Det er jo jul overalt….Kan ha noe med at det har vært jul siden Oktober rundt om kring 🙂 Får skylde på handelsstanden 😀 

Kan skylde på at jeg har vondt i benet i dag å 😀 Det finnes alltid en unnskydning for å utsette ting. 

I går sto jeg opp. Sto på stua og skulle sette på meg crocsene..Satte på den venstre og løftet det høre for å putte foten inn i skoen. Plutselig satt jeg på gulvet. Akutt lam i venstre ben, ingen følelse fra hofta og ned. Husker en liten følelse av at kneet bøyde seg, men ikke at det var noe mer ben enn det. Tror følelsen kom tilbake med en gang. Men var litt forvirret med en gang jeg oppdaget at jeg satt på gulvet 🙂 Hadde ingen smerter….eller jo, i tærne på høyre fot. For de slo jeg i gulvet da jeg landet 😀 

Satt litt så reiste jeg meg forsiktig. Hadde ingen problemer med benet. Det var bare litt uggent utover dagen. I dag våknet jeg og det kjentes helt greit….Men så kjente jeg forferdelig stølhet midt i venstre lår. Skulle tro jeg hadde tatt masse knebøy på det ene benet. Det er ikke konstant vondt så tenker det ikke er noe farlig 🙂

Selv om tanken på både kreft og blodpropp svirrer rundt i hjernen. Likte diagnosen eldste sønn kom med nå…Kanskje det var fordi du går med crocs 😀 Det høres helt riktig ut, så går for den 😀 

Kroppen er en forunderlig maskin 🙂 God å ha, men fy så mye rot det er med den. 

Ønsker deg en fortsatt fin helg. Og en god advent til deg. Kos deg og ta vare på øyeblikkene. Det er de små tingene som ofte gir mest mening og størst forandring 🙂 

Klemmer fra Hanne <3 

5 kommentarer
    1. Hørtes litt skummelt ekkelt ut det med benet, men ja, vi går for crocksen. 😉 God tid til å ta ned julepynten enda. Før var det jo kun adventsstjerna og stakene vi tok fram helt til lille julaften kom. 🙂 Nyt kvelden!

    2. Jeg utsetter også mye 😀 Jula skal jeg ikke gjøre så mye med, stresser ikke med pynt etc. Men kalender har jeg jo på bloggen, så helt fritt blir det ikke 🙂

    3. HeidiElise: Ja skremmende at man plutselig kan miste følelsen helt sånn..
      Tenker det jeg å. Mange dager igjen til jul 🙂
      Ha en fin dag når morgenen starter.

    4. frodith: Jeg har aldri stresset med jula jeg heller. Den kommer samme hva jeg gjør eller ikke gjør 🙂 Men har noe fast pynt vi bruker sette fra 1. Des.
      Litt jul må man ha i Desember 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg