Bittelitt snøvær…

Hei hei 🙂 

Hvordan har du det? 

Vi her hos oss har det fint. I dag har det snødd litt forsiktig. Bare lagt seg ett tynt fint teppe over alt 🙂 Kjenner julestemningen kommer smygende på og i går tjuvstarta jeg med å se den første julefilmen. 

Kjenner jeg gleder meg til 1. Desember i år. Da skal all julepynten utenom treet frem. Vi kan kose oss med pepperkaker og gløgg og høre julesanger. Det smaker egentlig ikke godt, men er det jul så er det jul 😀 Også har Knut (16) og jeg en tradisjon med syltelabber. Er ikke så glad i det heller, men vi startet med det for noen år siden og sånn fortsetter det 🙂 

I natt kom jeg på at juletre og kattunge kan bli ett lite problem. Vi har hatt mange katter før, men ingen av dem har testet ut alt. Hun her er overalt. Går det an å klatre så gjør hun det 😀 Så i natt fant jeg ut at det første vi må gjøre er å sikre treet. Krok i veggen og solid tau mellom tre og krok. Da kan hun klatre. Får selvfølgelig ikke lov. Men hun er litt tunglært 🙂 Så det må noen nei og løfting bort før hun kanskje gidder forstå at ting ikke er lov. 

Nå skal vi se på film, Bohemian rhapsody og spise risgrøt 🙂 

Ønsker deg en fortsatt fin kveld og en god natt 🙂 

Ta vare på deg selv og husk å legge meg merke til noe som har gledesfargen din. Min er gul. Jeg har glemt å se etter den i det siste. Får ta meg en tur ut i morgen og se om jeg finner den. Fant den inne her når jeg kikket litt. En gul stjerne som en av unga har laget. Den henger i ene stuevinduet og sprer glede 🙂 

Deler noen eldre innlegg, kanskje du har lyst til å lese de å….

Ukedagene med stor forbokstav

                                                  Gir deg gule ballonger                                               

Veikryss i livet

                                    Klemmer fra meg <3                                  

 

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. Huff ja kattunger å juletre trenger okke å være den beste match 😛 Det har vi nemlig lært på den harde måten. Så dere gjør nok lurt i å feste det skikkelig. Sånn at dere slipper en sånn overraskelse som vi fikk 🙂

    2. naturogfhoto: Det blir en ny erfaring med kattunge i jula, spennende 🙂 Har ikke lyst på en sånn overraskelse så vi har funnet frem det vi trenger for å sikre treet 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg