En liten tur for å se etter fine motiver…

Hei og god Søndag 🙂 

I dag fikk jeg lyst til å gå en tur til brygga og se om det var noen fine bilder rundt om kring 🙂 Fant noen jeg følte jeg skulle ta med meg og vise fram. 

Det er akkurat passe kaldt her nå. Akkurat så det prikker i nesa og kinnene, og fingrene blir passe stive når man ikke kan ha hansker på fordi man må ta bilder 🙂 

Hug a tree

Prøvde det nå og jammen meg så ga det noe…Fred og ro i sjela… 

Jeg så..Mama Mia, here we go again..i dag. Den var bra…Måtte gråte en skvett på slutten 🙂 

Håper du har hatt en fin dag og en god helg 🙂 

Klemmer fra meg <3 

9 kommentarer
    1. Frisk luft er deilig ..bare ikke for kaldt det liker jeg ikke ! Fine motiver du fant på tur.. og bildene ble flotte…både du og naturen 🙂 Kos deg med kvelden :))

    2. annebe: Nei jeg er ikke glad i for kaldt jeg heller 🙂 Mye fint å ta bilder av nå. Ha en god natt og en fin dag i morgen 🙂

    3. deveny: Sånn som det er nå er godt. Men det trenger ikke bli kaldere 🙂
      Prøv en gang du er ved ett tre…Hold rundt det og ta til deg energien det gir deg…Det var veldig fredelig og godt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg