Kom noen snøfnugg…

Hei igjen 🙂 

Hvordan har du det?  

Ole og jeg var en tur i Kongsberg i går. Fine stemor hadde funnet seg en lun plass i ett fortaushjørne, mens trafikken suste forbi. 

Ett hjertelig bilde bra meg til deg <3 

Var ute og ordnet litt i hagen før vinteren i dag. Og jammen meg så kom den ikke mens vi holdt på 🙂 Plutselig tok Kong Vinter feil av dagen og trodde det var Tirsdag. Det er da værmelderne har sagt at snøen skal komme. Han dro fort forbil så jeg tror han forsto at det var feil..Stakkar det er ikke så greit å følge med på dagene når man har hatt ferie i flere måneder. Så han er tilgitt denne gangen 😀 

 

Pia var ute å. Vi kjøpte fjær på lekebutikken i går. Ole hentet en kvist og festet de på. Det ble en kjempefin leke og hun jakter som bare det 🙂 Ble veldig forvirret og fikk mye å gjøre da det begynte å blåse litt så bladene hoppet og spratt. Også kom disse rare snøfnuggene dalende..Jaktet litt på alt på en gang. Mennesket hennes ble litt kald og ville inn. Det gjorde ikke så mye. For der var det fyr i ovnene og hun kunne legge seg i armkroken til mennesket sitt og få igjen varmen i potene 😀 

Takk for at du kikket innom 🙂 Ønsker deg en riktig god helg. Ta vare på deg og dine.

Klemmer fra meg <3 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg