Oslotur og nær døden opplevelse på bussen hjem…

Heihei 🙂 

Vært på Oslotur og besøk i dag. Hatt en veldig koselig dag 🙂 

Litt stress siden vi ikke er sånne som går rundt i byen fra butikk til butikk bare for å kikke. Vi gjør det vi har bestemt også tar vi første buss hjem igjen 🙂 Også blir det mye psykisk stress pga mye folk og usikre steder å gå…

Usikker på hvorfor det skjedde. Men det kan ha vært at vi måtte stresse litt for å rekke bussen hjem og det var litt kaldt. Eller det var en lukt jeg ikke tålte. 

Vi hadde akkurat satt oss ned på bussen så begynte jeg og hoste. Det ble verre og verre. Kjente halsen og nedover i brystet snøre seg sammen. Fikk ikke puste eller snakket. Bare hostet og brakk meg. Kom på at jeg hadde allergitablett i veska, greide få frem en og svelge. Koselig bussjåfør å, lurte på om det gikk bra og ba meg sette meg rettere så det ble lettere å puste. Han syntes det hørtes ut som astma og sa jeg måtte få tak i medisin så jeg hadde det 🙂 

Det tok litt tid så begynte det å lette litt. Hostet veldig fortsatt men begynte få til å puste igjen. Skummelt var det. Var sikker på at jeg måtte be sjåføren stoppe og ringe 113 en stund. Nå 3 – 4 timer etter er det fortsatt litt ubehagelig å trekke pusten. 

Tenker på alle de stakkarne som har det sånn kanskje hver dag…Fyameg. Dere er sterke både psykisk og fysisk…

Det var veldig godt å gå av bussen og rusle sakte hjemover 🙂 Borte bra, men hjemme aller best <3 

Fant astmamedisin da jeg kom hjem…gikk ut i 2017, men tenkte det er bedre enn ikke noe. Så tok en dose 🙂 Det hjalp litt. Blir en mld til legen i morgen med bestilling på ny diskus til meg…Dette her gidder jeg ikke igjen så nå skal den ligge i veska 🙂 

Da vi kom hjem sto en sønn og vasket opp og den andre gikk ut etter ved <3 Er det noe rart jeg føler jeg er verdens rikeste og heldigste 🙂 

Ønsker deg en riktig god natt og en fin dag i morgen. Ta vare på deg selv og dine. 

Klemmer fra meg <3 

4 kommentarer
    1. Huff, det hørtes ubehagelig ut. Godt du hadde en bussjåfør som brydde seg.
      Ønsker deg en flott morgendag, vakre! Ta vare på deg og dine. Både dem på to og dem på fire.
      Klemmmmm <3

    2. Ei_heks: Hei, sein godkjenning og svar 🙂
      Ja det var ikke moro. Heldigvis hjalp tabletten så pusten kom tilbake etterhvert. Men det var langt hjem 🙂
      Ha en strålende helg <3 Klemmer.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg